Nekromanti Spelledarskärm

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Sådant är till för tio års jubileum i lyxiga boxar som trycks upp i två exemplar och säljs för en alldeles för dyr kostnad :gremwink:

Pixie_UBBT

Veteran
Jag gillar också världskarta i fyrfärg (om möjligt, dvs. inte för dyrt) och A3 är nog klokt även fast det vore kewl med even större format :gremlaugh:

Annars blir det nog som Tomas säger - skärm, kampanj-data (typ detaljer om ett län/stad osv) och några äventyr som hör till denna info.

Robert Jonsson

Ja...

...men om du kräver mig på källor så kan jag inte ge dig några :gremwink:

Jag tycker det är en kvarleva. Förr var inte skrivare och kopieringsmaksiner i var mans hem (eller tillgång). Läget är ett helt annat i dag.

Där det förr var svårt att få tag i rollformulär var kanske att köpa dem den bästa lösningen. Det finns säkert sådant i dag med, men inte i lika stor grad.

Nu har jag ingen statistik eller insyn i hur pass inkomstbringande formulären är, men i min mening så är de föråldrade och fyller inte det behov de en gång hade.

Arfert

Facit
Re: Ja...

om det finns en efterfrågan på tryckta formulär ska vi naturligtvis fixa det, men jag måste kolla upp hur mycket sånt säljs först..

neowyn

Swordsman
Jag tycker att rollformulärerna skall säljas separat.
Jag är nog mer benägen att köpa tryckta rollformulärer ocskå häldre en att använda utprintade, vet inte varför faktisk men det kanske är en gammal kvarleva från förr

Zire

Swashbuckler
Själva tryckandet av dem kan väl inte kosta så mycket, och då borde det ju vara värt att ha så många som möjligt i en förpackning (typ 50). Visst, det höjer kanske priset en aning, men det känns ju så otroligt mycket mer värt när man står i butiken.

- Zire

Robert Jonsson

Å andra sidan...

...ponera om du köper flera rollformulär för du spelar mycket? Vill du ha samma saker flera gånger, för det är vad du kommer få...