Har någon tänkt på att tabellerna N2-84 och N2-85, listorna över Aktiva handlingar och Responshandlingar, förekommer två gånger var på spelledarskärmen? Det finns tabeller som man verkligen saknade som gärna skulle kunnat få ta ett av parens plats istället, som N2-92 och N2-93, Svårigheterna för att invänta mål. Skulle nästan gissa på att det är en miss, en lite väl klantig sådan. Eller finns det någon baktanke till dubletterna?
Och när jag ändå är igång och klagar så skulle jag vilja ha bort N2-49 och N2-50 från spelledarskärmen också. Åtminstone så använder jag endast den vid spel, och inte vid karaktärsskapande. Där skulle man kunna ha tabell N2-192, listan över färdmedel och desskostnader o.s.v, istället.
Och när jag ändå är igång och klagar så skulle jag vilja ha bort N2-49 och N2-50 från spelledarskärmen också. Åtminstone så använder jag endast den vid spel, och inte vid karaktärsskapande. Där skulle man kunna ha tabell N2-192, listan över färdmedel och desskostnader o.s.v, istället.