Skåne behöver en mer organiserad rollspelsscen.Ymir;n108698 said:Imorgon är jag i Jämtland, så det får bli en annan gång isåfall, torsdagar är jag på Spelens hus och spelar mahjong tex. Men Malmö hade behövt en mer organiserad rollspelsscen, så jag är öppen för förslag.
Jag är öppen för förslag angående detta också. Minikonvent på Spelens hus? Idén är givetvis då att man kommer som enskild individ, som på alla bättre konvent, och att man själv måste bidra med ett scenario som man spelleder, eller någon annan jämförbar arbetsinsats, för att öht få komma.Cybot;n108699 said:Skåne behöver en mer organiserad rollspelsscen.
Trots 1/8-del av sveriges befolkning så är skåne i princip Sveriges rollspelsfattigaste landskap.
Det är lite mystiskt. SydCon brukade vara större än GothCon, t ex, och det under nästan hela 90-talet.Cybot;n108699 said:Skåne behöver en mer organiserad rollspelsscen.
Trots 1/8-del av sveriges befolkning så är skåne i princip Sveriges rollspelsfattigaste landskap.
Jag är intresserad av spelare till framtida eonkampanjer. Hör av dig i ett PM och berätta om dina preferenser så kan vi diskutera saken närmare.Deckard;n108812 said:Jag bor i Malmö. Är jättegärna med och spelar Eon om någon behöver spelare. Kan
väl kanske vara öppen för annat också
Min enda gissning är om det är svårt få tag på lokal, typ välvilligt inställd skola.Max Raven;n108808 said:Det är lite mystiskt. SydCon brukade vara större än GothCon, t ex, och det under nästan hela 90-talet.
Sorry, men jag måste...CapnZapp;n108943 said:Min enda gissning är om det är svårt få tag på lokal