entomophobiac
Low Prep High Play
Tror jag absolut! Senast vi testade blev det på tre. Kan ju gå fortare också.Funkar på två då? Ok för mig i så fall.
Tror jag absolut! Senast vi testade blev det på tre. Kan ju gå fortare också.Funkar på två då? Ok för mig i så fall.
Bra. Måste jag läsa reglerna innan? (Jag planerar att göra det men menar är det prio, prio eller bara bekvämt?)Tror jag absolut! Senast vi testade blev det på tre. Kan ju gå fortare också.
Inte prio. Det är annars bara sju sidor.Bra. Måste jag läsa reglerna innan? (Jag planerar att göra det men menar är det prio, prio eller bara bekvämt?)
Torsdag kväll, runt 21-snåret, är sagt preliminärt.När kör ni? Ikväll?
Läste reglerna igår. När kryssar man för Fighter? Det står bara att man ska slå ett slag för Sorcerer.Inte prio. Det är annars bara sju sidor.
Yeah, upptäckte den missen i stridsreglerna igår. Det är fixat i en ny version. Men idén med "Fighter" togs bort, samt den +2-bonus som Sorcerer hade från början. Skälet var helt enkelt att det ändå glömdes bort i spel.Läste reglerna igår. När kryssar man för Fighter? Det står bara att man ska slå ett slag för Sorcerer.