Nekromanti Speltestformulär och ersättning

Celledor

Hero
Det är ifs sant det ni säger, får se hur det blir i slutändan. Om det krävs pdf:er för att få tillräckligt många testspelare så kommer jag nog inte vara omöjlig. Samt om man vill sälja det i framtiden så kommer folk nog ändå vilja köpa digitala versioner.

Själv så orkar jag dock nästan aldrig läsa några längre pdf:er eller liknande om jag inte måste. De senaste rollspelen jag skaffat i pdf formar skummade jag bara igenom, för mycket scrollande. Men men det är tid kvar innan jag måste ta de besluten.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
celledor said:
Själv så orkar jag dock nästan aldrig läsa några längre pdf:er eller liknande om jag inte måste. De senaste rollspelen jag skaffat i pdf formar skummade jag bara igenom, för mycket scrollande. Men men det är tid kvar innan jag måste ta de besluten.
Ett tips är att inte göra det på skärmen, utan på en läsplatta stor nog att visa mer eller mindre hela sidan på en gång... Själv kör jag lite mindre och ser väl kanske 1/3 sida i taget, men med touchscreen känns läsandet ändå rätt naturligt ergonomiskt*.

*jag försöker undvika att använda ordet "naturligt" som ett positivt stödord...

Celledor

Hero
krank said:
Ett tips är att inte göra det på skärmen, utan på en läsplatta stor nog att visa mer eller mindre hela sidan på en gång... Själv kör jag lite mindre och ser väl kanske 1/3 sida i taget, men med touchscreen känns läsandet ändå rätt naturligt ergonomiskt*.

*jag försöker undvika att använda ordet "naturligt" som ett positivt stödord...
Kanske ska anstränga mig mer helt enkelt, har en galaxy tab hemma som jag knappt använder. I alla fall inte tåll nåt vettigt.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
celledor said:
Kanske ska anstränga mig mer helt enkelt, har en galaxy tab hemma som jag knappt använder. I alla fall inte tåll nåt vettigt.
Värt att testa. Lovar inte att du kommer att gilla det, har hört att en del tycker att det är jobbigt att läsa på sån skärm i längden...