mördarmackan
Hero
Såg det på SVT- att man tack vare vissa genmodifieringar på getter får ut silkesgenen i getmjölk, och sen utvinner man den ur getmjölken.
haha- om detta vet jag intet- men här är vi mitt i verkligheten och pratar om spindelgetter, även ALLT utom EN liten sak är som hos vanliga getter... Fast man vet ju inte vad som kan ske med annatanth said:Spidergoats är ju ballaste monstret i Mutant Future
Usel och usel... Tyckte den var rätt OK, får jag väl säga. Inget mästerverk, men helt klart en jag kan tänka mig rekommendera. =)Jocke Kofot said:Jon Ronson skrev en lysande reportagebok om det, som av någon anledning filmatiserades som en usel komedi. Båda heter The men who stare at goats.
Som jag minns filmen var den mest pajig och inte så kul.Usel och usel... Tyckte den var rätt OK, får jag väl säga. Inget mästerverk, men helt klart en jag kan tänka mig rekommendera. =)
Jag såg filmen, och den var i alla fall bra nog för att jag skulle kunna tänka mig att läsa boken (fast jag har inte gjort det). Så kanske kan du finna det i ditt hjärta att förlåta den.Jocke Kofot said:Som jag minns filmen var den mest pajig och inte så kul.Usel och usel... Tyckte den var rätt OK, får jag väl säga. Inget mästerverk, men helt klart en jag kan tänka mig rekommendera. =)
Det kan såklart handla om att jag tyckete att källmaterialet behandlades dåligt, det finns så mycket fantastiska saker i det, både allvarkliga och komiska.