Nekromanti Spindelkonungens Pyramid Extended!

I höst, gärna till bokmässan, är planen att det ska komma ut. Det största problemet är att alla bra illustratörer är uppbundna i andra jobb just nu, verkar det som. Så tidpunkten är lite flytande. Fager jobbar på som sjutton med texten vet jag.

Underbart att denna gamla trotjänare till äventyr kommer i ny version. Jag spelleder originalet, dock med nya regler, på Repetikon XXVIII om det finns intresse. Kolla gärna den tråden för mer information.

Kan vara kul att se det här, kanske:

....lite bildfix kvar med mera.

Attachments

• SP_omslag.jpg
    SP_omslag.jpg
    50.4 KB · Views: 0
Jag börjar bli orolig. Var är Spindelkonungens Pyramid? Skall mina ögon aldrig få vila på dessa himmelska sidor?

Tackar. Men jag skulle vilja beställa från SF-Bokhandeln tillsammans med annan populärkultur. Den finns ju tydligen att inhandla på på plats på SF Bok i Göteborg.

Det är ju väldigt konstigt att inte SF-bokhandeln har den än. Jag har ju till och med sett den i tryck när Lekbergs sålt den. Nåja, Lekbergs är ju i vilket fall också en trevlig affär men varför just SF-bokhandeln inte har den kräver nog ett svar från Arfert.
Arfert said:
Vi levererade 200 ex till SF till bokmässan i Göteborg, och så skulle de själva skicka ut böckerna till de olika butikerna. Så vi får hoppas de dyker upp snart, om de inte redan gjort det.
Klaatu said:
Eftersom SF-bokhandeln verkar dra benen efter sig så fick det bli Lekbergs...

Back