Nekromanti Spionera mera

Rising

Vila i frid
Re: Kungen?

"Ojdå! Skulle man kunna få läsa en motivering till att Rosen är "kungen"? Det här låter verkligen spännande!"

Tja, jag menar väl att hans många, många inlägg i kombination med hans framstående ställning i rollspels-sverige gör honom till "Kungen". Dessutom är själva kvaliteten på inläggen (framförallt på Gondica-forumet) av sådan art att han är något av en regent. I mitt hov är han iaf uppe i topp.

Errm, sedan har vi det där inlägget... Jag har det här, men nu ser jag att det inte är särskilt anmärkningsvärt. Så... jag väljer att inte länka dit. Glöm det där med att det inte skulle lämna ett öga torrt, osv, det var faktiskt rena nonsens-inlägget. Jag trodde det var bättre, dock...

Och ja, hmm.. det finns ett par risker med en sådan spionfunktion... Jag skulle tycka det var pinsamt om någon ertappade mig med att snoka i D&D-forumet...

/Rising

Anders

Hero
Re: Kungen?

"Och ja, hmm.. det finns ett par risker med en sådan spionfunktion... Jag skulle tycka det var pinsamt om någon ertappade mig med att snoka i D&D-forumet..."

Här sätter du fingret på en annan anledning till att jag inte vill ha någon spionfunktion... jag vill inte bli avslöjad med att sitta och läsa på Westernforumet klockan tio en fredagkväll... /images/icons/wink.gif

Re: Spionera mera (Trams & OT)

Du har synnerligen fel där... Legioth hör inte till andra sidan. I vår spelgrupp är det bara jag som hävdar att jag egentligen har ett liv, men dom andra har lite svårt att tro mej ibland /images/icons/wink.gif