Re: Hurra!!
Hur gick det till? Och det är väl bara att göra det om de nu ska jävlas på det sättet.
Istället för att lägga mer arbetsbörda på mig så ser jag mycket hellre att du istället lägger det på dig själv, eller någon annan. Därför att om alla användare ska låta mig göra allt arbete åt dem så har jag inte tid att göra något annat. Ge istället pengarna till någon annan som har ett fungerande paypal-konto eller ett kreditkort och be dem betala in istället. Det blir ungefär lika mycket jobb för den personen som det blir för mig, men jag får en skvätt tid över till att göra annat. Då måste man dock se till att inte vara inloggad på forumet, så att man kan fylla i någon annans användarnamn så att rätt person kommer med bland sponsorerna.
Fel av mig, det blir mindre jobb för den personen som gör så. Eftersom jag ju måste lägga upp ett extra register och fixa ett alternativt sätt att mata in pengar i vårt system.
Jag ber er, gör lite arbete själva istället för att ta den lättaste vägen och låta mig dra hela lasset. Jag klarar inte av det.