Re: Tirakisk Jamak ETT ÄVENTYR
Sätter ner

torkar sig om munnen gott tea. I vilka fall som helst.
Jargiska Inkvisationens Jamak lag
Mål: Vinna match ligan i DAAK namn.
Hemligt mål: Spionage på Asharien och köpa information har flera hemliga agenter med sig.
Resurser: De har fyra reserv Vakter och tio reserv spelare med sig, två krossare, tre löpare och tre krigare.
Alla i laget ÄR fanatiska Riddare som jobbar för Inkvisationen.
De har även ett följe av suporters bestånde av läkare, Präster, och tjugo krigare fem är riddare.
Ghors Hammare
Mål: Visa Dvärgarnas överlägsenhet och dricka mycket ÖL. Samt krossa Tiraker, Krossa Alver
Hemligt mål: Dricka Öl Krossa Tiraker, Krossa alver och ha skoj.
Reserser: Stora suport team på över hundra dvärgar läkare, barder de har även dubbelt så många spelare som det behövs.
Fruknak Ruk
Mål: Visa att Tiraker är bäst dricka sprit krossa irriterande gurd ha skoj provsmaka Öl. Samt spionera på Dvärgarna.
Hemligt MÅL Nä de avsöljade det under mål..
Resurser: Näst största laget bestånde av en stam Frakk de är relativt civilicerade för att vara barbarer. Med det menas att de kommer troligen försöka bränna staden OM de förlorar men annars är de där för att Ha skoj...
deras suport team består av över hundra Frakk Tiraker som har samlats som tyvär samarbetar dom inte så bra inte ens med varandra eller med sitt eget lag.
Spelare Gott om reserv spelare tyvär så tenderas dom bytas ut fort då galen suporter slår ner EN spelare för att ta hans plats. men vinna planerar dom och deras ledare en Trukh kvinna som INGEN vågar slå ner hon är inte med i laget hon bestämer över laget ser till att de lyder order.
___Chadrian Hopp____
Reporter Hassan Stenrör arbetar för den Chadrians Dagblad.
Hassan "Så hur känns det nu som som spelare i Pyars Stolthet det ledande och enda Jamaka lag din position som Vakt är viktig ?"
Marellia Vakt "Det kan du lungt säga som vakt är det mitt jobb att hindra dom att göra mål. Men jag är inte oroad"
Hassan "Så du tror inte du kommer få problem"
Marellia "Jag litar på mitt lag det är starkt krossare vi har är pyar med med kraggblod och våra krigare är stolta Pyar samt vi har lyckats få tag i en grupp Henna som våra löpare. Jag tror på vårat lag"
Hassan "A jag har hört att du har haft problem med att få laget att samarbeta stämmer det"
Marellian "Rena spekulationer vi är som en stor lycklig familj NÄSTA FRÅGA TACK"
Hassan "Givet viss kan du stopa undan svärdet nu. Vad anser du era chancer är laget ni ska möte Är stolta Kragg och Etyren"
Marellian "Inga problem vi har sett deras taktik de koncentrerar sig för mycket på ren rå styrka ingen effektiv strategi"
Hassan "Ja de är inte det bästa men de har skadat flera andra lags Vakter svårt bara för att de vågat slå deras Löpare som är Misslor"
Marellian "Skadat ? svårt"
Hassan "Du viste inte Det Zolod dvärgiska lagets Vakt har bruten arm ben och hjärnskakning. Och det fick han EFTER matchen."
Marellian svetas "Aaa jag förstår. Nej jag oroar mig inte"
Hassan "Tack för intervjun."