Nekromanti Spotify [Vem vill ha?]

G

Guest

Guest
En invite är skickat till den mail du uppgett i din profil.

Mogger

Hipsteranka
krank said:
Man slipper reklamen. Man slipper Per Gessle och Petter som dyker upp mitt i ens lyssnande på faktisk musik, helt enkelt.

Plus att man får lite bättre sökgrejer och sånt, men det skiter jag egentligen i. Jag tycker däremot mer illa om reklam än vad jag tycker om nazister, pedofiler och skolminister Björklund. Faktum är att reklam nog är ganska nära det värsta jag vet i hela världen.
Det här är ett svar till HJK, så Krank behöver inte jaga upp sig.

Om man inte hatar reklam över allt annat så är just det inslaget väldigt obetydligt. Om man som jag har för vana att titta på TV så är man ganska härdad och van vid en betydligt stridare ström av meningslös information. Jag har använt Spotify oavbrutet sedan jag fick min invite (tack igen Lexx!) och är mer än nöjd. Visst saknas massor av intressanta artister men det spelar inte så stor roll. Jag vill bara ha kontroll över skvalet när jag jobbar. Som partymusik föredrar jag fortfarande mitt eget bibliotek.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Måns said:
Om man inte hatar reklam över allt annat så är just det inslaget väldigt obetydligt.
Faktum är att även jag som tycker att reklam är värre än kärnvapenkrig, koncentrationsläger och Sven Otto Fittorin tycker att reklaminslaget är relativt marginellt. Jag lyssnade på musik en hel lektion utan att det kom reklam, och man kan faktiskt stänga av programmet och starta det igen nån gång i timmen, det gör inte så mycket.

Jag skulle vilja ha möjligheten att välja vad som ska visas i min playlistvy, dock, och därmed kunna få till en vettig sortering. Varför inte bara låta "avancerade användare" välja själva vilka taggar som ska visas? Jag vill se track number!

Men nåja, jag har nästan bestämt mig för att ge en Spotifyprenumeration som julklapp till mig själv.

G

Guest

Guest
Invite skickad till din wrnu registrerade mailadress. Hoppas det fungerar...

Dagens invites är då slut, kommer ny imorgon...

Aron Persson

Veteran
Vet inte hur man editerar poster på detta forum, men jag behöver ingen invite, jag hade fått en i brevlådan redan jag inte hade sett. :gremsmile:

Veteran
jag skulle jätte gärna vilja ha en invite .. (A) har en polare som har det och verkar sjukt grymt

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Skickar man sin mail i ett PM till mig så kan man få en invite. Har 5-6 styckna nu.

G

Guest

Guest
Dels så får man ett mess när man loggar in i själva programet sen kan du även logga in på spotify.com och se om du har några invites...

Nu vet jag dock inte om det skiljer sig något åt om man betalar eller kör med reklamvarianten...