Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Det här reagerade jag på med, det ser väldigt konstigt ut.Majk fras med Versaler sticker ut.
Det här reagerade jag på med, det ser väldigt konstigt ut.Majk fras med Versaler sticker ut.
Jag drog med en fras i början (men inte alla) och det gjorde väl du med? Annars var det Octa, BB7, Majk, Jag, Impetigo och Sidd i ordningen va?Min första fråga till sällskapet Äro:
Har jag angivit rätt ordning där Anthrox började och Sidd var sist ut?
Om ulvarna har listat ut temat kan vi inte längre lita på kupan, men jag tror inte att de har det.Risken finns att vi blir rejält fintade nu. Alla förutsätter att ulvarna inte har listat ut temat medans jag själv tyvärr är ganska säker att det redan har gjorts.
Jag ger mer än gärna en förklaring på hur jag tänkt EFTER att vi fått sista kupan, vet vilka som är i den och har grönat alla bybor. Tänker inte ge ulven en ledtråd om temat i så här skarpt läge.@Anthrox:
Anthrox är extremt svårläst. Spelar frejdigt och vågar ta för sig vilket är kul. Det som grönar denne blir den totala avsaknaden av nervositet vilket en ulv som kör sitt första spel borde ha.
Dock mycket konstig mat och dryck inte heller jag förstår mig på, samt uttryck som sticker ut med bland annat ett ord på engelska. Vi kommer fortsatt tillbaka till den totala avsaknaden av nervositet. Gillar som sagt inte riktigt orden eller maten (rödast på plan där). Samtidigt hade det bara varit så galet av Anthrox att outa dessa lurendrejeri som ulv i första posten. Kan nästan tänka mig att ge vinsten om så är fallet.
Så rent krasst säger logiken gällande mat och ord att Anthrox kan vara ulv medan spelstilen säger att det bör vara helt omöjligt.
Ifall Anthrox senare kan ge en bra förklaring till sitt käk blir det ännu grönare.
Tycker bland annat därför att vi nog bör outa vissa saker denna runda.
Vi kanske bör outa, men inte nu. Korten på bordet i nästa runda, I'd say. Om ulvarna inte har listat ut temat så behöver vi inte ens outa något, för då kommer sista ulven att antingen hamna i kupan (och falla), eller vara utanför kupan med två grönade bybor.Vi bör outa!! Får vi fram tre personer som är gröna är spelet vunnet.
Jag vet att jag är god (innerst inne vet ni andra det också). Jag förutsätter även att Sidd är god. Kvar har vi Impetigo, Majk och Anthrax. Kan Anthrox ge en bra förklaring till sin mat och därmed bli grönad har vi en plan. Förstår om inte alla gillar den men ifrån min synvinkel skulle det vara väldans givande ifall Anthrax säger hur det ligger till. Vi kan göra så att jag droppar temat samtidigt som Anthrax ger en utförlig förklaring av hans tankar under helgen när det var så svårt att välja mat o dryck. Finns det en smart koppling där e vi typ hemma. Vi kan välja en tid då detta ska ske. Jag droppar temat och Anthrox ger sin förklaring minuten efter.
Detta bör även andra spelare gilla för samma logik gäller ALLA. Du vet att du själv är grön, Sidd är grön, kan vi även gröna Anthrox så har du extremt bra koll på läget inför ett end game.
Nej, jag tror inte det och jag tolkar alla signaler/fiskningar om att outa som röda just nu, eftersom vi vinner R3 på kupan.@Anthrox vad säger du om mitt outningsförslag?
Nu tror jag ulvarna har knäckt temat men du tror inte det eller? Från din synvinkel har vi/dom goda vunnit om vi kan hitta något sätt att gröna varandra.
Att vi ska sitta passivt ser jag faktiskt inte vitsen med alls.
Fast det är det här som är så väldigt konstigt. Du behöver en grönad person till för att vinna. Tror du nu att ulvarna inte har knäckt temat behöver du ju bara veta att jag kan temat för att vinna. Logiken med att vara tyst går inte ihop. Tycker det framkommer ganska tydligt att typ alla ser ut o veta temat redan men vi hade kunnat "tvinga" folk till kontrollfrågor.Nej, jag tror inte det och jag tolkar alla signaler/fiskningar om att outa som röda just nu, eftersom vi vinner R3 på kupan.
Du är ju den som inte klarat av att bevisa att du kan temat men har spelat grönt i övrigt. Vill därför veta om du kan temat och gärna få med Majk på tåget där jag nästan är säker men inte helt.Nej, jag tror inte det och jag tolkar alla signaler/fiskningar om att outa som röda just nu, eftersom vi vinner R3 på kupan.
Du har inte bevisat någonting och @Majk har gjort avsevärt många fler röda saker än någon annan.Du är ju den som inte klarat av att bevisa att du kan temat men har spelat grönt i övrigt. Vill därför veta om du kan temat och gärna få med Majk på tåget där jag nästan är säker men inte helt.
Börjar nästan tro att du inte har koll på temat själv när du är så tveksam om jag ska vara ärlig
Ja. Men inte i denna rundan, utan i nästa. Eftersom vi då vet till 100 % ifall ulven knäckt temat.Berättar gärna hur många vokaler eller så det är i ordet men samtidigt vill jag att du och Majk gör något liknande.