Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 16 Mar 2008 #1 Som topicen säger, har just instalerat Spybott Search & Distroy på dumburken. Vad har ni som kan mer om program, datorer & sådant att säga om det ? / Johan K, som hjälpt en bekant att flytta HELA dagen
Som topicen säger, har just instalerat Spybott Search & Distroy på dumburken. Vad har ni som kan mer om program, datorer & sådant att säga om det ? / Johan K, som hjälpt en bekant att flytta HELA dagen
Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 16 Mar 2008 #3 det funkar bra, tycker jag, har aldrig haft några problem med det...
krank Lättkränkt cancelkultur-kommunist Joined 28 Dec 2002 Messages 36,183 Location Rissne 16 Mar 2008 #4 Jag brukar använda det i kombination med Ad-Aware. Ensamt hittar inget av programmen alla problem, men tillsammans gör de ett damn good job.
Jag brukar använda det i kombination med Ad-Aware. Ensamt hittar inget av programmen alla problem, men tillsammans gör de ett damn good job.
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 17 Mar 2008 #5 Ok, tack för tippset om AD-Aware. Ska fixa det åxå. & tack för era kommenater åxå !