Nekromanti STÖD-ROLLSPELNU-AKTION

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Ja jag vet. Jag är ute sent som alltid med idéer. Men jag har nu sökt illustrationsjobb lite överallt och samtidigt såg jag (igen) att redaktionen efterlyser stöd till att hålla igång sajten. Ah, tänkte jag... jag har inga pengar att skänka, men ett litet alster kan jag alltid skänka. Men vad har Red, för nytta av ett sådant? Jo... men om... man typ lurar av oss någotsånär begåvade ett eller två alster - ordnar en aktion på sagda alster och vinsten går oavkortat till Rollspel.nu... ja då blir det ju nytta juh!

Inte för att jag vet hur det hela skulle fungera praktiskt, men någon krona borde det ju inbringa. Eller? Det var bara ett förslag juh... jag ställer upp med bild, jag lovar. Någon annan?

*kryper in i ett hörn tills någon lockar ut mig igen... vem vet... *

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det här var en oerhört bra idé. Jag vet att folket körde något liknande på Svenskamagic där folk skänkte kort som sedan auktionerades ut. Problemet för mig är att jag är totalt inkompetent men vi får väl se hur det blir. Jag kanske kan bidra i någon av ändarna.

Som sagt, bra idé!

Johan K

Gammal & dryg
Varför inte ?!?!

Så illa var ju inte den idéen ju !
Varför inte, jag menar aktioner finns ju överallt ju. Gäller väll bara att styra upp det på ett bra sätt antar jag.

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Där ser man huru insnöad man är. Det borde kunna vara en utbyggnad på min hjärna för alla idéer jag får från folk här på sajten. Givetvis behöver det inte bara röra sig om bilder från dem som kan teckna/måla eller annat. Vad sägs om att aktionera bort spel man kan tänka sig att donera, föremål (typ rollspelsanknutna saker som tärningar?!) och annat, nu när man har det skralt med reella fonder som pengar. =) Hm... Gardener, är detta en ok grej att göra, det blir ju idéel basis och så... så jag menar... typ... vad säger ni?