PROMOTION Stötta rollspel.nu ekonomiskt på Ko-fi

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,523
Location
Stockholm
Jag frågade Magnus om hans nummer 😄 Fast jag kan ju behöva det som tekniker. Han får svara på om han vill ge ut det till vem som helst
Hehe jag letar efter en telefon som jag har liggandes nånstans med ett nummer jag vill koppla till en "ny" Swish, så att det känns bättre att använda det utan att jag ska oroa mig för nått strul.

Ska leta mer i helgen.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
2,017
Location
Marjura
119 koppar och 37 backare. Utöver engångsdonatorerna så verkar de fasta månadsgivarna vara statiska (ca 15 st) sedan första månaden.

Kanske kan vi bli några fler denna månad? Boosten kommer ju runt den 8:e varje månad, men tänker att Magnus ligger ju ute med åtminstone många tiotusentals kronor sedan flera år, så det vore väl bra med ett snabbare returtillskott till sommarkassan?

Har du nytta av forumet, har råd och vill att det kan fortsätta drivas - backa gärna.

Inget företag i branschen som är villigt att testa sponsring? Jag gjorde en placeholder för "Äventyrsspel", så det borde funka med reklamexponeringen rent skattemässigt dvs avdragsgillt?

PS Misstänker att vår bankir inte riktigt vill "pusha" för detta pga jante eller liknande, så då gör jag det istället. :) Det är rätt mycket pengar som lagts ut under lång tid.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
2,017
Location
Marjura
126 koppar!

PS Sorry om jag tjatar o "hetsar" här om det här, men vi forumiter behöver alla bidra åtminstone lite till driften så att Magnus slipper bekosta den delen av vår hobby.
 
Top