Quan'talis
Swashbuckler
Här kommer ett halvfärdigt regelutkast till Staden. Jag hade tänkt bli färdig med reglerna för tre veckor sedan, men så blev det inte. Som nödlösning hade jag tänkt bli färdig med reglerna idag, men det gick inte heller. Så därför slänger jag upp ett halvfärdigt utkast i stället. Det är inte riktigt spelbart, och de bitar jag är mest nöjd med har jag inte skrivit än, men ändå.
Det här är inte den form jag hade tänkt skriva reglerna i (jag hade tänkt mig något mera in-game-aktigt, men det bev inte så lyckat), men jag tar gärna emot kommentarer i alla fall. Resten av utkastet kommer förhoppningsvis i morgon (lördag, alltså. Visserligen är det redan lördag, tekniskt sett, men jag har inte gått och lagt mig än, altså är det fortfarande fredag).
JPS – trött
Det här är inte den form jag hade tänkt skriva reglerna i (jag hade tänkt mig något mera in-game-aktigt, men det bev inte så lyckat), men jag tar gärna emot kommentarer i alla fall. Resten av utkastet kommer förhoppningsvis i morgon (lördag, alltså. Visserligen är det redan lördag, tekniskt sett, men jag har inte gått och lagt mig än, altså är det fortfarande fredag).
JPS – trött