Vindicator
Veteran
Dogmautmaningen med Star Wars-tema är nu slut, och sju bidrag inlämnade. Visserligen inte lika mycket som i den ordinarie dogmautmaningen, men i och med att det här är en mindre temautmaning var det kanske väntat. Jag hoppas att ni alla har haft roligt när ni har skrivit era spel, i alla fall. Nu är det dags för omröstning!
En sammanställning av bidragen med synopsiser och länkar finns på:
http://www-und.ida.liu.se/~andli382/dogma/bidrag_starwarsdogma.pdf
Omröstningen går till så att ni utser de TVÅ bidrag (ordningen mellan dem spelar ingen roll eftersom båda två rösterna är lika mycket värda) som ni tycker förtjänar att vinna i var och en av klasserna:
- Bästa spel
- Bästa koncept
- Bästa nybörjarspel
- Bästa regler
- Mest nyskapande / fantasifullt
- Bästa design
- Bästa text
Man får rösta på sina egna bidrag om man känner för att göra det och tycker att de förtjänar att vinna i en viss kategori.
Ni kan lämna in era röster till och med den 6:e maj genom att skicka dem till mig via ett privat meddelande, så sammanställer jag resultatet och håller i en liten ceremoni där vinnare (guld/silver/brons) i de olika kategorierna utses lördagen den 7:e maj.
En sammanställning av bidragen med synopsiser och länkar finns på:
http://www-und.ida.liu.se/~andli382/dogma/bidrag_starwarsdogma.pdf
Omröstningen går till så att ni utser de TVÅ bidrag (ordningen mellan dem spelar ingen roll eftersom båda två rösterna är lika mycket värda) som ni tycker förtjänar att vinna i var och en av klasserna:
- Bästa spel
- Bästa koncept
- Bästa nybörjarspel
- Bästa regler
- Mest nyskapande / fantasifullt
- Bästa design
- Bästa text
Man får rösta på sina egna bidrag om man känner för att göra det och tycker att de förtjänar att vinna i en viss kategori.
Ni kan lämna in era röster till och med den 6:e maj genom att skicka dem till mig via ett privat meddelande, så sammanställer jag resultatet och håller i en liten ceremoni där vinnare (guld/silver/brons) i de olika kategorierna utses lördagen den 7:e maj.