ro83rt
Swordsman
Jaha, Lucas låter storyn gå före miljarderna. Kanske finns det hopp för den här filmen...
Aftonbladet
Aftonbladet
Jajamensan! Yoda helnäck. "Judge me by my size, do you?"betyder det att det kommer vara naket då eller?
Det har jag lite dålig koll på, men vad vi får beakta är att de "nya" filmerna har fått ett par år på nacken de med. Phantom Menace och Attack of the Clones kom 1999 respektive 2002 och de som var 11 år när de kom är idag 17 respektive 14 år. Så även om det naturligtvis kommer finnas de som kommer vara för små för att se Revenge of the Sith så tror jag inte bortfallet kommer bli så enormt. Dessutom tror jag att det till en viss del kommer att kompenseras av 25+-åringar som lockas av den bortgnuggade barnfilmsstämpeln.Det är väl folk i 30-årsåldern som gått och väntat på den här filmen, inte kidsen? Eller tycker ungarna att Star Wars är lika häftigt som jag tyckte att det var när jag var tio år gammal?
Å andra sidan, hur många medelsvenssons hänger på amerikanska sajter (och/eller andra medier) och läser om Star Wars? Så för de flesta som läser AB så är det faktiskt en nyhet...Aftonbladet för rykande färska nyheter. De ligger verkligen framme i fronten… med en månads fördröjning
Ja för de som läser AfB är det en nyhet, så för medelsvensson spelar det ju ingen roll när det läser den. Men eftersom AfB faktiskt utger sig för att vara en nyhetsblaska (hmm... nåja) så borde ju de faktiskt kunna anstränga sig att få tag på färska saker, så att medelsvensson faktiskt får veta saker när det händer...Å andra sidan, hur många medelsvenssons hänger på amerikanska sajter (och/eller andra medier) och läser om Star Wars? Så för de flesta som läser AB så är det faktiskt en nyhet...