Gurgeh The Player of Games Staff member Joined 23 Feb 2001 Messages 10,123 Location The Culture 9 May 2006 #1 Dagens Star Wars-fråga lyder: Är det värt att titta på tv6 enbart för deras Star Wars-trailer? Själv lutar jag åt att svaret är ja. /tobias
Dagens Star Wars-fråga lyder: Är det värt att titta på tv6 enbart för deras Star Wars-trailer? Själv lutar jag åt att svaret är ja. /tobias
L Lindenius Swashbuckler Joined 10 Jun 2003 Messages 1,896 Location Umeå 10 May 2006 #2 Jag är på [nt] YyyyyyMmmmmmCA //erik. utan tvekan den coolaste trailern hittills
PAX Jordisk Äventyrare Joined 16 May 2000 Messages 3,150 Location Tindalos 10 May 2006 #3 Kanal C Och vi som inte har sett denna trailer undrar förundrat....
J Jambu Swordsman Joined 17 Feb 2005 Messages 433 Location Rättvik 10 May 2006 #4 Förklaring Trailern är ihopklippt ur alla star wars filmer, och karaktärerna "sjunger" YMCA! och till Gurgeh är mitt svar: Självklart!
Förklaring Trailern är ihopklippt ur alla star wars filmer, och karaktärerna "sjunger" YMCA! och till Gurgeh är mitt svar: Självklart!
Pom Swashbuckler Joined 23 Jun 2003 Messages 2,926 Location Enskededalen 10 May 2006 #5 Dito [NT] NT = (a) New Tope
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 13 May 2006 #6 Well, jaoooo... Lite värt är det kanske. Beror lite på hur sugen man är på att se sådana trailers.. / Johan K, som gillar SW
Well, jaoooo... Lite värt är det kanske. Beror lite på hur sugen man är på att se sådana trailers.. / Johan K, som gillar SW
Robert Jonsson Nothing is True. Everything is Permitted. Joined 13 Mar 2000 Messages 5,394 Location Örebro 14 May 2006 #7 Nej. Don't like it, don't care for it. Det finns många andra goda anledningar att se på kanalen (ST: TNG) - trailern är inte en av dem.
Nej. Don't like it, don't care for it. Det finns många andra goda anledningar att se på kanalen (ST: TNG) - trailern är inte en av dem.
B Balderk Swashbuckler Joined 27 Apr 2002 Messages 2,723 Location Umeå 14 May 2006 #8 Nej, men... Det finns många andra bra anledningar att se på kanalen. Som finalen i Champions League, Simpsons, Family guy, Seinfeld m.fl. Men visst, det är en rolig trailer.
Nej, men... Det finns många andra bra anledningar att se på kanalen. Som finalen i Champions League, Simpsons, Family guy, Seinfeld m.fl. Men visst, det är en rolig trailer.