Zebulon
Swordsman
Re: Ny röst: Craygh!
Men, åh....
Vimes, du hade inte par i tvåor. Inte ens knekt hög. Det var faktiskt inte så snyggt.
Jag antar att du ville tillföra lite drama och det kan jag förlåta även om det skedde på min bekostnad.
Om nån röstade på mig för att jag var lögnare får de gärna flytta sin röst. Jag har inte ljugit.
Såhär skrev jag först:
Jag kan egentligen inte dissa det här. Jag vet inte. Det kanske är såhär Feu har tänkt. Det känns inte så troligt men jag känner ju tyvärr inte Feu, då hade jag haft betydligt bättre hum.
Jag är helt enkelt skeptisk till resonemanget men avfärdar det inte helt.
Men, åh....
Vimes, du hade inte par i tvåor. Inte ens knekt hög. Det var faktiskt inte så snyggt.
Jag antar att du ville tillföra lite drama och det kan jag förlåta även om det skedde på min bekostnad.
Om nån röstade på mig för att jag var lögnare får de gärna flytta sin röst. Jag har inte ljugit.
Såhär skrev jag först:
Men sen tänkte jag om.sketisk Zeb said:Angående ditt resonemang om pilotskap kan jag bara säga att jag inte köper det. Helt enkelt därför att jag ÄR Mon Mothma och verkar flyga en X-wing. Jag vet inte om Mon Mothma kan flyga x-wing enligt mythosen och jag bryr mig inte.
Hela resonemanget hade bara varit vettigt om vi fått reda på varandras namn innan någon röstas ut. Inte så stor chans egentligen. Samt om folk kan, utifrån wookipedia, bedöma om det är troligt att denna individ kan flyga ett rymdskepp. Annars är ju hela det här sambandet meningslöst.
Nä, jag tror inte på det här.
Jag kan egentligen inte dissa det här. Jag vet inte. Det kanske är såhär Feu har tänkt. Det känns inte så troligt men jag känner ju tyvärr inte Feu, då hade jag haft betydligt bättre hum.
Jag är helt enkelt skeptisk till resonemanget men avfärdar det inte helt.