Konrad Konvalj
Myrmidon
Hej alla glada forumiter!
Eftersom det finns så väldans många OT-trådar ute nu så slänger jag in en liten DnD-tråd som gagnar mig själv.
Idag anlände bäckerna, och nu är dom uppackade!
Kort & gott: Oh my good!
De böcker jag beställde efter tips och råd från goda forumiter var följande:
Heroes of the Forgotten Kingdoms
Heroes of the Fallen Lands
Rules Compendium
Monster Vault
DM Kit
Några frågor:
Hur jäflarns gör jag nu för att komma igång? Tanken är att vi skall träffas för en första genomgång i morgon, men jag vill gärna ha lite kött på benen.
Tillverkar vi egna formulär eller finns det nån lämplig plats att ladda ner dessa på? Jag har snabbt kollat igenom lådorna som ett barn på julafton, men jag hittade inga. Kan ju vara så att jag är förblindad av girighet.
Alla ni som gillar att lira detta (och även ni som inte gillar att lira detta) får mer än gärna kasta information på mig.
// Konrad, inne i silen
Eftersom det finns så väldans många OT-trådar ute nu så slänger jag in en liten DnD-tråd som gagnar mig själv.
Idag anlände bäckerna, och nu är dom uppackade!
Kort & gott: Oh my good!
De böcker jag beställde efter tips och råd från goda forumiter var följande:
Heroes of the Forgotten Kingdoms
Heroes of the Fallen Lands
Rules Compendium
Monster Vault
DM Kit
Några frågor:
Hur jäflarns gör jag nu för att komma igång? Tanken är att vi skall träffas för en första genomgång i morgon, men jag vill gärna ha lite kött på benen.
Tillverkar vi egna formulär eller finns det nån lämplig plats att ladda ner dessa på? Jag har snabbt kollat igenom lådorna som ett barn på julafton, men jag hittade inga. Kan ju vara så att jag är förblindad av girighet.
Alla ni som gillar att lira detta (och även ni som inte gillar att lira detta) får mer än gärna kasta information på mig.
// Konrad, inne i silen