Blir den någonsin klar?Markehed said:Västerlandet håller på att skrivas av Ymir om ingenting har förändrats.
Troligen inteBlir den någonsin klar?
Awesome att Damarien snart är på g . Damarien är just en bok som jag tror kan bli riktigt bra, baserat på det du tidigare skrivit och lagt upp. Hoppas på digDamariens grovtext är att betrakta som färdig, så den borde förhoppningsvis se dagens ljus rätt snart. Samma sak verkar mer eller mindre gälla för Jargien och Sylfens Vrede IV: Ödesväven.
Ja, allt är färdigskrivet. Jag skall snickra på några introstorys till varje kapitelinledning. Dessutom skall jag göra stadskartor och Kim behöver fixa illustrationer. Sedan måste någon gör layout...Poseur said:Jargien är väl så gott som klar bortsett från illustrationer såsom jag förstått det?
Låter ju lovandeCarl Johan Ström said:Ja, allt är färdigskrivet. Jag skall snickra på några introstorys till varje kapitelinledning. Dessutom skall jag göra stadskartor och Kim behöver fixa illustrationer. Sedan måste någon gör layout...Poseur said:Jargien är väl så gott som klar bortsett från illustrationer såsom jag förstått det?
/ CJ
Bara på konceptstadiet. Ganska mycket av reglerna behöver avstämmas med det som ska stå i modulen om Demoner. Jag tänkte mig en ganska begränsad bok som inte alls behöver ha speciellt många sidor. Det blir nog inte så mycket nya regler om schamanism, utan mest utläggningar om schamanernas kulturella kopplingar och andeplanets koppling till myter, förfäder, naturandar och djurtotem. Drömvandring är ett nytt koncept som vi hoppas kunna utveckla till något intressant och nydanande, men hur mycket av dessa visioner som går att realisera är jag osäker på.Vicotnik said:Vet du hur det ser ut på fronten när det gäller "schamaner och drömvandrare"? Är den boken påbörjade?
Postade i en raid-tråd på /b/. Bara för att jag tycker att /fit/ förtjänar lite Girugamesh-spamLaowai said:ang OT'n, vad i hela friden har du gjort för att bli bannad från 4chan