Nekromanti [STHLM] Forumsöl, BA, 16 aug

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Arvidos MC said:
Jag kommer! Ska besöka er vackra stad under helgen, kom gärna med förslag för vad man måste göra en sommarhelg i Stockholm.
Hade varit jättekul att träffa dig Arvid – men jag har stukat ryggen eller nåt (det positiva är att det bara gör jävulskt ont när jag går, står eller sitter) och tänker inte göra annat än att ligga platt och glo på tv i kväll.

Sodivra

Champion
Spider Jerusalem said:
Jag väntar på Arvidos sen kommer jag.
Jag laddar upp telefonen några procent och skriver ut vägansvisningar, sen kommer jag!

Finns det eluttag på BA?

anth

Vetefan
Närvarolistan såg ut som följer:
anth, pjuppe, Eksem, Übereil, Arvidos MC, Vicotnik, Spider Jerusalem, Erik Ny, Rob, Gardener, Garderners 2 minions, Korpen, gizmo, samt 2 personer som jag inte fick koll på vilka de var.

Allt mellan himmel och jord diskuterades; jag, Eksem och Rob hade en generalrepetition av podcasten; Halva bordet spelade quizfeud (eller vad det nu heter); ett par användare på forumet bytte namn och baren hade svartvinbärsöl.

Kort sagt, en lyckad forumsöl.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Utan att ha koll på att det var lyckades jag ju närvara i säkert 10 minuter då den gemensamma forumölen försökte vinna över Dante i Quizkampen.

Eksem

Champion
Ja fy fan när Rob gick loss på influenserna från den där boken om irländsk mytologi på Dungeons & Dragons blev jag helsåld, jag tror riktigt hårt på den här podcastidén alltså.