Nekromanti [STHLM] Repetikon XIX

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Repetikon är ett månatligt minikonvent för rollspel. Det är bara att dyka upp så får man vara med och spela någonting. Om ni har några vänner som gärna vill pröva på rollspel så ta med dem också!

Detta vårt 19:e repetikon kommer att gå av stapeln den 12:e september (en torsdag, som alltid) på Dragon's Lair (Kungsholms Torg 8, som alltid).

Hoppas ni kommer!

Edit:
Här är flyern som snart kommer upp!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag kommer att spelleda del två i min "sagan om kungens återkomst" som trots namnet inte har med sagan om ringen att göra utan går ut på att man spelar vättar i en forgotten realms-inspirerad miljö.

Del två heter "Ut i skogen ska vi gå" och handlar om vättehjältarnas jakt på viktiga ingredienser till ritualen som ska återuppväcka deras gamla kung från de döda.

Sia

Veteran
Jag kommer som spelare, om inte jag blir schemalagd att jobba den kvällen :gremsmile:

pjuppe

Veteran
Jag kommer. Kan nog tänka mig spelleda också ifall det skulle behövas.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Magnus Seter

Jo, jag var på Magnus Seter i chatten och frågade om han kunde tänka sig på att få ihop något W und K, eller åtminstånde bara ett W på egen hand om inte annat.

Men han undvek att svara på frågan och smet iväg =(

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Rymdhamster said:
Skitbra! Vore kanon med minst en till förberedd spelledare!
Eftersom jag också är i stan för TullCon kommer jag nog till Repeticon som oförberedd spelledare för något spel som ändå inte har någon spelledare, typ Fiasco, Zombie Cinema eller Wicked Archipelago.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Fan vad kul! Det kommer ju dyka upp folk från hela landet!

Det här börjar kännas som ett riktigt värdigt Repetikon!

Eksem

Champion
Jag är så LÄTT på att köra Fiasco (har velat spela det i ett år utan att det blivit av...). Annars Wicked Archipelago om det är vad som bjuds.

Anchorman

Swashbuckler
Jag kommer om inget oväntat händer.
Rymdhamster har lovat att jag kan få plats någonstans även fast jag kommer strax efter 19.00 :gremwink: