Nekromanti [STHLM] Repetikon XIX

Erik_N

Warrior
Hinner jag hem i någon vettig tid så ska jag försöka ta mig dit. Kanske har Microscope med mig. Får se.

Eksem

Champion
Jag blev oändligt sugen på att arra en Whitehack-oneshot, antagligen med någon gräslig och ytterst barnförbjuden Lamentations of the Flame Princess-modul som äventyr (Death Love Doom eller Fuck for Satan kanske?) eller bara något psykedeliskt med svampar i.

Dock så lockar DeBracys arr rätt mycket, så jag tar antagligen bara med mig grejjer och arrar nåt om det "behövs", men väljer Debbies arr annars.

Anchorman

Swashbuckler
Jag insåg nu att jag har fått nytt schema. Så jag slutar inte förrän 19.00 så då blir det lite väl sent att dyka upp :gremfrown:

Sia

Veteran
Ja... Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma heller - fick precis mejl om att vi har styrelsemöte på torsdag så... :gremfrown: det slutar innan 19 så jag skulle ev kunna dyka upp och hoppa in i något...

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Darnit! Men dyk upp när du kan vettja så ser jag till att stoppa in dig i min grupp om inga andra öppningar finns.

Sia

Veteran
Rymdis, du är underbar :gremsmile:

Nu har jag roddat om i schemat så bör kunna komma på Repetikon på utsatt tid, styrelsemötet är flyttad till onsdag och en kollega har tagit onsdagens pass... Saker löser sig! :)

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
På torsdag smäller det!

Förra gången hade vi nästan problem med att vi bara hade en förberedd spelledare. Nu gick det att klämma in alla som dök upp i den gruppen så det gick. Vore bra om de som sagt att de ska ta med något också är beredda på att ställa upp om det kniper.

Eksem

Champion
Yeah, jag tar med nåt mkt barnförbjudet att köra Whitehack med, trigger-varningar all over the fucking place så ingen blir chockad eller så.

shaithan

Warrior
Annars så finns också Alaria 1318 inget officellt Repeticon roll spel men det finns en grupp som kör varje torsdag!

Kikuchiyo

Veteran
Hej,
Vi är garanterat två, och kanske tre, personer som aldrig har varit med förut men som skulle vilja delta. Två personer är rena nybörjare medan jag har spelat D&D Expert, Rolemaster, Mutant 2 m.m, men det var 14 år sedan sist...
Hoppas det finns plats? Vi kan spela vadsomhelst, men gärna i samma grupp om det går? Jag hoppas kunna bekräfta den tredje personen imorgon.
Hälsningar,
Kikuchiyo

anth

Vetefan
Kikuchiyo said:
Hej,
Vi är garanterat två, och kanske tre, personer som aldrig har varit med förut men som skulle vilja delta. Två personer är rena nybörjare medan jag har spelat D&D Expert, Rolemaster, Mutant 2 m.m, men det var 14 år sedan sist...
Hoppas det finns plats? Vi kan spela vadsomhelst, men gärna i samma grupp om det går? Jag hoppas kunna bekräfta den tredje personen imorgon.
Hälsningar,
Kikuchiyo
Det är drop in så alla är alltid välkomna. Dock är vi jätteglada när folk förvarnar att de ska komma, det ger oss lite planeringsutrymme. :gremsmile:

Anarchclown

Swashbuckler
anth said:
Kikuchiyo said:
Hej,
Hälsningar,
Kikuchiyo
Det är drop in så alla är alltid välkomna. Dock är vi jätteglada när folk förvarnar att de ska komma, det ger oss lite planeringsutrymme. :gremsmile:
Ber att få instämma med föregående talare. Det skulle vara jättekul om ni dök upp. Leta efter affischer på DLs nedervåning och långhåriga skäggiga personer som ser ut att vara över 25. Jag är förmodligen den längsta personen som passar in på den beskrivningen där och om ingen annan tar sig ann att spelleda för er så gör jag det.

pjuppe

Veteran
pjuppe said:
Jag kommer. Kan nog tänka mig spelleda också ifall det skulle behövas.
Jag får nog backa på det sista. Jag kommer mest troligt men jag har inte haft någon tid att förbereda någonting att spelleda :/

Kikuchiyo

Veteran
Trevligt att höra! Nu är det klart att vi kommer alla tre till kl.18. (så länge SJ gör sitt jobb) Om vi inte hittar er kramar vi ett träd.
Ses imorgon / K

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Som sagt: långa herrar med långt hår och skägg. Vi sitter rätt långt in i källaren under Dragons Lair, så det är bara att plöja sig fram genom horder av magicspelare så kommer ni fram till oss till slut. Håll utkik efter rollformulär och tärningar!