Det är drop in så alla är alltid välkomna. Dock är vi jätteglada när folk förvarnar att de ska komma, det ger oss lite planeringsutrymme.Kikuchiyo said:Hej,
Vi är garanterat två, och kanske tre, personer som aldrig har varit med förut men som skulle vilja delta. Två personer är rena nybörjare medan jag har spelat D&D Expert, Rolemaster, Mutant 2 m.m, men det var 14 år sedan sist...
Hoppas det finns plats? Vi kan spela vadsomhelst, men gärna i samma grupp om det går? Jag hoppas kunna bekräfta den tredje personen imorgon.
Hälsningar,
Kikuchiyo
Ber att få instämma med föregående talare. Det skulle vara jättekul om ni dök upp. Leta efter affischer på DLs nedervåning och långhåriga skäggiga personer som ser ut att vara över 25. Jag är förmodligen den längsta personen som passar in på den beskrivningen där och om ingen annan tar sig ann att spelleda för er så gör jag det.anth said:Det är drop in så alla är alltid välkomna. Dock är vi jätteglada när folk förvarnar att de ska komma, det ger oss lite planeringsutrymme.Kikuchiyo said:Hej,
Vi är garanterat två, och kanske tre, personer som aldrig har varit med förut men som skulle vilja delta. Två personer är rena nybörjare medan jag har spelat D&D Expert, Rolemaster, Mutant 2 m.m, men det var 14 år sedan sist...
Hoppas det finns plats? Vi kan spela vadsomhelst, men gärna i samma grupp om det går? Jag hoppas kunna bekräfta den tredje personen imorgon.
Hälsningar,
Kikuchiyo
Jag får nog backa på det sista. Jag kommer mest troligt men jag har inte haft någon tid att förbereda någonting att spelleda :/pjuppe said:Jag kommer. Kan nog tänka mig spelleda också ifall det skulle behövas.