Jag är så skamlös att jag inte skäms för någonting jag gör, men om jag ska nämna det jag BORDE skämmas för så, ja fyfan, var ska man börja?
Jag har en kuslig hobby att ibland rita saker som borde skicka en till hispan snabbare än man hinner säga Hannibal Lecter. Jag vet inte varför jag blir så fascinerad av att teckna så plågade själar, det bara är så. Men jag brukar i regel inte skylta med dessa verk utan låser in dem så att ingen kan se.
Jag hade kunnat förstå denna morbida fascination om jag i hemlighet var en seriemördare eller liknande, men jag har ingen som helst önskan att se eller utföra något av det bilderna föreställer i verkligheten. Därför är det hela lite udda.
Sen så är jag galen i skjutvapen och förstörelse. Är det dumt? Givetvis. Promotar ett sådant beteende till mer våld och förstörelse i världen? Absolut! Borde jag vara mer mogen än att tända till på skjutvapen och bomber? Självklart! Men det är ju sååååå KUUUUUL!
Hmm, mer än så vill jag nog inte nämna. Dessa kan te sig som extremt tamt i jämförelse att te.x digga "Shakira" eller "Avril La-gnäll". Men det är det bästa jag kan komma på som BORDE få mig att skämmas...