Nekromanti Stigma ("Jag skäms för..." eller "AA"-tråden)

Erik_N

Warrior
Re: Horskor? …

Och hur svårt tror du det är att få en lift med ett par sådana där på sig? Tja, jag skulle väl förmodligen få lite problem, men det finns en anledning att jag inte travar omkring i högklackat... :gremgrin:

- Erik, gillar oxå porrskor.

kalcidis

Hero
Jamaica vet hur man gör barnartister!

En barnartist som inte sjunger om sommarlov och glass? Sho' nuff!

Billy Boyo deejayade vid 13 års ålder om det viktiga med en spliff om dagen. Och Beenie Man som var 10 år när han släppte sina första singlar inna Jamdung hade redan erfarenhet att sjunga om »gyaal punaany« (för de oinvigda i patois så betyder det tjejernas mumsisar ... det gör det för alla andra också förvisso).

Johan K

Gammal & dryg
Re: Que ? Chokladöl ??

Har nog inte reffererat just till chokladsmaken när jag dricker nån stoutöl faktiskt. har inte alls tänkt i de banorna faktisk, utam tycker att de mest smakar mycket & välldigt gott..

Coffe_Kanon

Swordsman
Jag är så skamlös att jag inte skäms för någonting jag gör, men om jag ska nämna det jag BORDE skämmas för så, ja fyfan, var ska man börja?

Jag har en kuslig hobby att ibland rita saker som borde skicka en till hispan snabbare än man hinner säga Hannibal Lecter. Jag vet inte varför jag blir så fascinerad av att teckna så plågade själar, det bara är så. Men jag brukar i regel inte skylta med dessa verk utan låser in dem så att ingen kan se.

Jag hade kunnat förstå denna morbida fascination om jag i hemlighet var en seriemördare eller liknande, men jag har ingen som helst önskan att se eller utföra något av det bilderna föreställer i verkligheten. Därför är det hela lite udda.

Sen så är jag galen i skjutvapen och förstörelse. Är det dumt? Givetvis. Promotar ett sådant beteende till mer våld och förstörelse i världen? Absolut! Borde jag vara mer mogen än att tända till på skjutvapen och bomber? Självklart! Men det är ju sååååå KUUUUUL! :gremgrin:

Hmm, mer än så vill jag nog inte nämna. Dessa kan te sig som extremt tamt i jämförelse att te.x digga "Shakira" eller "Avril La-gnäll". Men det är det bästa jag kan komma på som BORDE få mig att skämmas...

krank

Går ondskans ärenden
Hej, jag heter Krank.

- Hej, Krank!

Jag ritar hakkors. Överallt, och hela tiden. Alla mina anteckningsblock är fyllda av hakkors av alla möjliga slag, vissa sidor i rutiga block är helt fyllda, uppifrån och ner och från vänster tillh öger, med vad som kan verka vara ett rutnät av plustecken... Men som snart visar sig vara hakkors.

Jag vet dessutom inte alls varför jag ritar hakkors, jag har inte en blek. Det har satt mig i en del minst sagt prekära situationer i klassrumsmiljö...

Dimfrost

Special Circumstances
Alltså, Avril? Hon är ju ball, inget jag skäms för. Däremot: Nightwish. Jag menar, det var säkert sex eller sju år sedan jag lyckades sluta lyssna på Hammerfall, men jag är märkligt förtjust i Nightwish ändå. Vi kan ju ta en koll på min last.fm-sida. Nightwish-inslaget är inget jag är direkt stolt över. :gremlaugh:

/Dimfrost

krank

Går ondskans ärenden
Jag vill dessutom erkänna att jag gillar romantiska komedier med Julia Roberts. Ideologiskt hatar jag dem, de är allt som är fel med vår kultur. Men ändå älskar jag dem. Runaway Bride har jag sett hur många gånger som helst.

Åh, och jag gillar En Värsting till Syster-filmerna också.