Nekromanti Stjärnkrig: Krafter som gör saker

Max Raven

T12-kultist
  • Ignorera massa/area: Storleken på ett objekt spelar inte längre någon roll.
  • Ignorera antal: Du kan välja flera, ej sammanhängande föremål. Varje extra föremål kostar 1 Krafpoäng.
  • Grundskada: Objekt som kastas med kraften rör sig extra fort. Grundskada är Telekinesi x 2.

Max Raven

T12-kultist
Krafter, logga för light/dark side?

Någon som har förslag på andra krafter förresten? Inte bara Jedi/Darkside, varelsesaker kan vara trevliga också.

... Och finns det någon okej logga för light/dark side? Närmaste jag kommer på är Republic/Empire eller old republic/sith. Ska helst se bra ut i svartvitt också.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Jag är lite avundsjuk på att jag inte döpte Starchallenge till Stjärnkrig då jag var 11...

Max Raven

T12-kultist
Re: Krafter, logga för light/dark side?

Niklas73: :gremwink:

Blasphemy: Tack! Med den här, WEGs version och en hög med andra saker (inklusive wookipedia?) borde jag kunna knåpa ihop något hyfsat bra. :gremsmile:

Blasphemy

Swashbuckler
Re: Krafter, logga för light/dark side?

Blasphemy: Tack! Med den här, WEGs version och en hög med andra saker (inklusive wookipedia?) borde jag kunna knåpa ihop något hyfsat bra.
Så lite så. Star Wars Saga har ju en modul som heter Jedi Academy och där kan du nog hitta än fler krafter.

Du får jättegärna lägga upp din färdiga kraftlisa när du har petat på den. Kan behöva lite inspiration själv om jag skulle spelleda en Star Wars-fortsättning nån gång.

Tjipp