Nekromanti [Stockholm] Forumsöl på BA, fredag den 17 feb

Vicotnik

Den onde
Staff member
Snart är det åter igen dags för nästa forumsöl på Bishop Arms.
Eftersom den 25 den här månaden ligger på en lördag och folk kommer med stor sannolikhet få sin lön den 24 feb så är det fredagen den 17 februari som gäller.

Tid: Från 17:00 och framåt.
Plats: Bishop Arms folkungagatan.

anth

Vetefan
Vicotnik said:
Eftersom den 25 den här månaden ligger på en lördag och folk kommer med stor sannolikhet få sin lön den 24 feb så är det fredagen den 17 februari som gäller.

Men argh!
Här sitter man och skriver ett långt inlägg med program inför forumsölen och så går DU och postar... :gremtongue:

*anth sätter sig och surar i ett hörn*

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Jag kommer och håller föredrag om vad potatisen har för inverkan på rollspel.nu's kod och varför du ej bör programmera med en toffla på huvudet.

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
Jag kommer och håller föredrag om vad potatisen har för inverkan på rollspel.nu's kod och varför du ej bör programmera med en toffla på huvudet.
*Funderar på att tvångsförflytta forumsölen från Bishops Arms till Falkenberg*

Vicotnik

Den onde
Staff member
anth said:
Vicotnik said:

Men argh!
Här sitter man och skriver ett långt inlägg med program inför forumsölen och så går DU och postar... :gremtongue:

*anth sätter sig och surar i ett hörn*
Vill du kan jag lägga till ditt program i huvudinlägget :gremsmile:

anth

Vetefan
Vicotnik said:
Vill du kan jag lägga till ditt program i huvudinlägget :gremsmile:
Nä, så viktigt var det inte.
Det är mest att man blir frustrerad när man skriver ett långt inlägg och så upptäcker man precis när man ska skicka att någon annan postat samma sak. :gremlaugh:

Apropå ingenting så är biblioteket bokat.

anth

Vetefan
gizmo said:
fast du vet ju hur mycket jag gillar dina agenda listor?
Ett smakprov bara för dig då :gremsmile:

Stövelkatten står för kvällens underhållning genom att impersonera en rödhårig engelsman - underhållningen kommer att vara hela kvällen för Stövelkatten ger aldrig upp.

celledor kommer att leda en spelsession i det helt nyskapade spelet "Dino Graze" som är helt inriktad på dinosauriers matvanor - visste ni t.ex. att en Triceratops skiter motsvarande en liten skoda per dygn?

Dagens debatt kommer att vara mellan Gizmo och Spider Jerusalem om vem som vinner av en kanalpaddlare och en musselknuffare. Hela debatten är på tyska.

Föreningen WRNUs styrelse kommer även att avslöja planerna på att anordna en stor forumsträff till hösten. Styrelsen har redan bokat Globen och räknar med att kunna finansiera det hela med hjälp av en mindre medlemsavgift och genom försäljning av kakor och saft.

Vi har även lyckats få tag på en person från den hemlighetsfulla drakpris-juryn, som kommer att berätta om det senaste skvallret. För att dölja sin identitet kommer personen att vara utklädd till påskhare.

Vi vill också berätta att vi har blivit handikappanpassade! Detta betyder att numera får alla OSG-spelare låna gratis rollatorer i baren.

Glöm inte att klä er i enhörningsrosa, och givetvis kommer vi att dela ut godishjärtan.

Vi vill redan nu förbereda er på att nästa forumsöl, den 16 mars, kommer att hållas i Falkenberg.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vicotnik said:
fredagen den 17 februari som gäller.
Jag hoppar över ety jag hellre firar min födelsedag med min fru än med er.

Tufft för er, men sånt är livet! :gremgrin:

/M

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Du missade att Dante ska demonstrationen "Satsen om oändligt många apor" ensam. Hela demonstrationen beräknas ta en mindre del av en tidsrymd.

G

Guest

Guest
anth said:
Stövelkatten står för kvällens underhållning genom att impersonera en rödhårig engelsman - underhållningen kommer att vara hela kvällen för Stövelkatten ger aldrig upp.
Stämmer. Aldrig kommer ni sett själlösare ginger!

Eksem

Champion
anth said:
Vi vill också berätta att vi har blivit handikappanpassade! Detta betyder att numera får alla OSG-spelare låna gratis rollatorer i baren.
Sååå... gammal... *host*

Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kan i vilket fall!

anth

Vetefan
Radioaktiv said:
Å nej, detta verkar som någonting anarch kommer att gilla... och dra med mig på. :gremsmile:
Det hoppas jag verkligen - det var hans idé att den 3:e fredagen i månaden är öldag. :gremlaugh:

anth

Vetefan
Förra forumsölen dök det upp ett par icke-forumiter - och vi funderade på vad vi skulle kalla dem (icke-forumiter låter så tråkigt).
Har ni några förslag?
Mugglare?
Noids?
Groupies?
Wannabes?