De stockholmsforumiter jag redan träffat träffar jag gärna igen, och resten är jag nyfiken på. Jag kommer vara i Stockholm från imorgon till på måndag. Nån som tycker det ska hängas under de dagarna?
Jag har inte varit ut något alls sedan jag fick det här jobbet, så jag skulle gärna vara med...
Däremot hittar jag ingenstans i S-holm utom typ SF-bok, så isf får folk säga åt mig vilken pendeltågsstation jag ska ta mig till och sen typ hämta upp mig handgripligen. Jag suger.
Jag skriver nåt här om jag har ork och möjlighet, det är ganska mycket på jobb och fritiden just nu som behöver lösas och fixas. Isåfall skriver jag ut mitt mobbenummer också.
Dante brukar alltid vara tidig till forumsöl, så han är säkert där någon gång runt lunch.
Jag ska fredagsöla med mina arbetskamrater på kontoret vid 16, och det tar väl ett par timmar eller så. Så jag dyker nog upp vid Carmen runt sju-snåret.
Det verkar som om ni alla (mer eller mindre) redan känner varandra - är det ok om jag titta in en stund i alla fall? Eller känns det kanske lite opassande?
Giz
Att folk har tittat in en stund är anledningen till att folk har träffat varandra förut. Att titta in en stund är precis vad alla som har möjlighet bör göra!
På tal om det så kan jag inte riktigt se framför mig vad som skulle vara opassande på Carmen. Att vara proper, kanske
Nåja, då är det bra. Om ni då ser en färgglad poncho vid kl. 7, som ser lite "lost" ut, letar efter Rhett Butler och förstår inte så riktigt vad man sägar till henne, då är det troligen jag..
Giz
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.