Nekromanti Stockholm?

Simon

Swashbuckler
De stockholmsforumiter jag redan träffat träffar jag gärna igen, och resten är jag nyfiken på. Jag kommer vara i Stockholm från imorgon till på måndag. Nån som tycker det ska hängas under de dagarna?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag ska tydligen till Carmen på fredag. Kan vi månne förlägga ölandet dit?

Gardener

Champion
Hade gärna dykt upp, men jag har en bror på besök. Vet inte om han är så upplagd för att hänga med en bunt rollspelare i Stockholm.

Anders Åstrand

Swordsman
Jag jobbar ju i Gamla stan så jag hade hoppats slippa ta mig någonstans. :gremsmile:

Fast Carmen var väl det som ligger på tjärhovsgatan? Det är ju inte heller så överdrivet långt bort.

Carmen it is!

Gardener

Champion
Jag ska på intervju i Sthlm på förmiddagen, men jag lär behöva åka upp till Uppsala och jobba på eftermiddagen. Surt.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag har inte varit ut något alls sedan jag fick det här jobbet, så jag skulle gärna vara med...

Däremot hittar jag ingenstans i S-holm utom typ SF-bok, så isf får folk säga åt mig vilken pendeltågsstation jag ska ta mig till och sen typ hämta upp mig handgripligen. Jag suger.

Anders Åstrand

Swordsman
Karta för de som, likt mig, inte hittar.

EDIT: Missade kranks senaste inlägg, någon kan definitivt gå och möta upp vid medborgarplatsen, det är ju bara runt hörnet.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag skriver nåt här om jag har ork och möjlighet, det är ganska mycket på jobb och fritiden just nu som behöver lösas och fixas. Isåfall skriver jag ut mitt mobbenummer också.

Skriver jag inget kommer jag alltså inte heller.

Arfert

Facit
Carmen vid Medborgarplatsen (Tjärhovsgatan) utgår jag ifrån att du menar?

aha.. såg kartan nu... missade den.
Lite OT: Min frus farsa dog där dan innan julafton för 2 år sen. Så kan det gå.

Anders Åstrand

Swordsman
Dante brukar alltid vara tidig till forumsöl, så han är säkert där någon gång runt lunch.

Jag ska fredagsöla med mina arbetskamrater på kontoret vid 16, och det tar väl ett par timmar eller så. Så jag dyker nog upp vid Carmen runt sju-snåret.

Dante

Staff member
Beroende på kommunikationerna borde jag komma till Carmen nån gång mellan 17 och 17.30.

(För att ni omedelbart ska känna igen mig har jag, dagen till ära, iklätt mig en fånigt tunn mustasch av Rhett Butler-typ.)

gizmo

temporary sunshine
Det verkar som om ni alla (mer eller mindre) redan känner varandra - är det ok om jag titta in en stund i alla fall? Eller känns det kanske lite opassande?
Giz

Eksem

Champion
Att folk har tittat in en stund är anledningen till att folk har träffat varandra förut. Att titta in en stund är precis vad alla som har möjlighet bör göra!

På tal om det så kan jag inte riktigt se framför mig vad som skulle vara opassande på Carmen. Att vara proper, kanske :gremsmile:

Dante

Staff member
Som Eksem säger: Det är bara att dyka upp. Det är så vi lärt känna varandra från början.

gizmo

temporary sunshine
Nåja, då är det bra. Om ni då ser en färgglad poncho vid kl. 7, som ser lite "lost" ut, letar efter Rhett Butler och förstår inte så riktigt vad man sägar till henne, då är det troligen jag..
Giz