Nekromanti Stockholm?

Simon

Swashbuckler
Skoj, en ny person! :gremlaugh:

Nä, den enda i tråden jag har träffat tidigare är Dante, och då hade han ingen mustasch så det räknas nästan inte. Nya personer är roligt!

Anders Åstrand

Swordsman
Folk som känner sig vilsna kan ringa mig på 0736483310, men jag kommer inte vara där först som sagt (och jag har inte ens varit där, så jag tvivlar på att jag kan ge en adekvat vägbeskrivning via telefon :gremsmile: )

Krank, jag tittar på dig. Nu när du har blivit en stockholmsforumit medför det vissa åtaganden. Såsom att inställa sig på forumsöl t.ex.

Vi ses vid medborgarplatsen! Ring mig så bestämmer vi tid.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Anders Åstrand said:
Krank, jag tittar på dig. Nu när du har blivit en stockholmsforumit medför det vissa åtaganden. Såsom att inställa sig på forumsöl t.ex.

Vi ses vid medborgarplatsen! Ring mig så bestämmer vi tid.
Sorry, var i stan och skötte ärenden, och blev så sliten av alltihop att jag knappt orkade pallra mig hem, och nu ligger jag i halvdvala med skoskav och allmän trötthet. Plus stort hål i plånboken.

Så sorry, dude. Får bli annan gång.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Det var kanontrevligt igår. Trist att jag måste avvika i förtid, men jag hade lovat min kompis att komma på hans födelsedagsfirande på Snotty’s (och sen drog vi vidare och kraschade ett annat födelsedagskalas i Rålis).

Jag är dock säker på att ni alla klarade er alldeles utmärkt även utan mig.