Nekromanti Stockholms Kulturnatt 9/4 - Gratis rollspel!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
gizmo said:
Sådär. Tre paket Gemini à 80 kr sitter hemma hos mig, välbundna, och halls på vatten och bröd tills någon kommer och löser ut dem.
Fantastiskt! Stort tack =) Fick du med alla böcker och så till alla paketen, alltså? Rollformulärshäften?

//Krank, längtar till den 27:e

gizmo

temporary sunshine
Iaf är det 12 items totalt, det är nog allt.

Jag var väntat på Dragon's Lair, det går inte att hemlighålla något här :gremsmile:.

Hör av dig när du är i närheten och vill ta med dem. Om det händer före GothCon kan du kanske ta Roberts också? Det går bra att betala i efterhand.
Jag skicker PM med mitt mobilnummer, det händer att jag inte kollar in på forumet så pass regelbundet..

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Det vore jättenice av dig krank om du kunde ta med mitt paket till GothCon. Du kan få en kram som betalning! :gremwink:

Stort tack till dig gizmo! Du får utmärkelsens som "dagens vardagshjälte". :gremsmile:

krank

Robert Jonsson said:
Det vore jättenice av dig krank om du kunde ta med mitt paket till GothCon. Du kan få en kram som betalning! :gremwink:

Stort tack till dig gizmo! Du får utmärkelsens som "dagens vardagshjälte". :gremsmile:
Om jag har tur så får jag min mobbefån innan jag ska till GC, och då åker jag ju antagligen in till s-holm och hämtar den.

Robert Jonsson

Det hoppas vi att du får - på så många olika plan!

Nu håller jag inte bara tummarna, utan även stortårna för att du får det. Tack! :gremsmile:

Konrad Konvalj

Myrmidon
gizmo said:
Iaf är det 12 items totalt, det är nog allt.

Jag var väntat på Dragon's Lair, det går inte att hemlighålla något här :gremsmile:.

Hör av dig när du är i närheten och vill ta med dem. Om det händer före GothCon kan du kanske ta Roberts också? Det går bra att betala i efterhand.
Jag skicker PM med mitt mobilnummer, det händer att jag inte kollar in på forumet så pass regelbundet..
Inte lyckades du få med en packe till mig också?
Om så är fallet: PM:a så skickar jag cash.

// Brun out

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Nå, hur gick det? (Om vi bortser från rävarnas hordande av rollspel? :) )

Fick ni spela?

Lockade ni några nya till hobbyn?

Blev de glada av de fina presenterna?

Fick ungdomsgårdarna några pengar?

gizmo

temporary sunshine
Fick du böckerna av krank? Då kan du enkelt skicka pengarna tillbaka med honom.
Kanske kommer det en skön dag innan jag fyller 80 där jag själv hinner till Gothcon...
K.

Robert Jonsson

Nä, han lät dem åka en scenisk tur genom Sverige, så han hade inte med dem till GothCon. Vi får se när de återvänder och hur jag och krank ordnar det.

Men om du skickar över ett PM med dina kontouppgifter så sätter jag in pengarna på ditt konto så fort jag får lön.

krank

Robert Jonsson said:
Men om du skickar över ett PM med dina kontouppgifter så sätter jag in pengarna på ditt konto så fort jag får lön.
Om ni sköter det den vägen insisterar jag på att betala dig ifall böckerna inte kommer tillrätta.

Jag är lite nyfiken på hur försäljningen gick. Har Dragons Lair kvar några ex? I värsta fall kanske jag kan traska dit och köpa nya paket åt mig och Robert =)

Robert Jonsson

Det är lugnt - det löser sig. Jag är inte orolig för att du skulle blåsa mig på den enorma summan av 80 kronor. :gremwink:

gizmo

temporary sunshine
Oops, jag menade bara att det hade varit enklare än att ta det hela med kontot och allt för sådana små summor. Men å andra sidan, det är nog inte verkligen enklare att träffas och byta ut osv, det verkar bara mer - ahm - mänskligt-socialt, på ett viss sätt.
Vi kan gärna vänta tills böckerna dyker upp igen (vad hände förresten?). Jag tänkte inte sponsra era Gemini helt och hållet, men bråttom är det iaf inte.

@ krank: När jag var där (det har nu varit ett tag, men ändå) fanns några kvar, mer en bara några.

krank

gizmo said:
Vi kan gärna vänta tills böckerna dyker upp igen (vad hände förresten?).
Jag betalar gärna hela summan om jag får ditt kontonummer, du ska inte behöva vänta för att jag klantar mig.

Spelen ligger i en väska, som jag glömde på en norrgående buss. Jag klev av i Hudiksvall, väskan åkte vidare. Jag skyller på stress. Försöker nu ha löpande kontakt med inblandade bolag och instanser för att hålla koll på om/när väskan dyker upp...