Nekromanti Stora boken om skönhet

- författare Susanne Ljung.

Legioth uppmärksammade mig igår om en artikel i vår lokala tidning som behandlade Den stora boken om skönhet, skriven av Susanne Ljung. Är det någon osm vet ifall detta är den samma Susanne Ljung som hävdade att alla som gillar fantasy är nördar?

Citat ur artikeln: "I inledningen av boken berättar Ljung att hon älskar smink, men vet också att p.g.a. detta tas hon inte lika allvarligt."

/Black Dwarf, som tror att det inte är sminket som gör att folk inte tar Susanne Ljung på allvar.

kalcidis

Hero
'susanne ljung'-illvilljan (ot)

Tycker det är lite synd att alla hatar Susanne ljung with a passion. Det är bara en fattig karaktär som försöker skapa sig själv ett namn genom att vara kontroversiell. Det äldsta tricket i boken.

Re: 'susanne ljung'-illvilljan (ot)

Jag hatar henne inte. Ogillar bara hennes sätt att tänka, det är patetiskt.

Trots det skulle det vara kul att veta ifall det är hon som har skrivit boken om smink :gremwink:

/Black Dwarf, som på något konstigt sätt har fått tillbaka sin gamla bild.

Balderk

Swashbuckler
Re: 'susanne ljung'-illvilljan (ot)

Vill ni se mer av Susanne Ljung kan ni titta på studiopop i svt 1... Nu kanske inte du som bor i finland har svenska kanaler, eller? du borde väl iofs ha det... men vad vet jag?

Kan tyvärr inte svara på vilken dag, men gissar tisdag eller onsdag... Förra gången snackade hon skit om bl a Nirvana, som hon tydligen recenserat för en massa årsen, och i likhet med sagan om ringen, fått massa kritik för det...

/Black Dwarf, som på något konstigt sätt har fått tillbaka sin gamla bild.

Är det den bild du har nu eller? Har märkt att den har hoppat fram och tillbaka på sistone...

/Jonas, märkte aldrig Susanne Ljungs artikel om SoR... Var inte heller aktiv på forumet då...