2097 fångade det mesta, tycker jag. Vill lägga till tre saker, två som jag tycker är dåliga och en som jag tycker är bra.
(-) Trista side quest. Huvudståryn i SKT är okej, verkligen inte lysande men inte heller kass, men, men, men, äventyret är fullt med trista sidouppdrag modell, få uppdrag, gå dit, lämna och/eller mörda något. No sense of wonder. Inser att detta inte är ett problem för alla grupper.
(-) Krystade handlingar. För att få ihop ståryn gör flera SLP:er väldigt konstiga saker, saker som de inte borde göra eller så gör de inte saker de borde göra. Ni vet, lite som en dålig film där man inte kan få ihop varför folk gör som de gör, och sen inser man att de beror på att författarna har målat in sig i ett hörn och så får folk bara göra helt random saker för att handlingen ska gå ihop. Inser att detta inte är ett problem för alla grupper.
(+) Dungarna. SKT innehåller flera medelstora dungar och jag tycker de är awesum! De har alla en väldigt tydlig stämning/karaktär och de går att tackla på flera olika sätt.