Det beror nog mest på vilket system man föredrar. Stormbringer (eller Elric som det också hette ett tag) använder Chaosiums gamla klassiska "Basic Role-playing"-system som används till CoC, Runequest och de tidigare utgåvorna av DoD, medans Dragon Lords som sagt använder d20-systemet. En sak som talar till Stormbringers fördel är det faktum att då spelet faktiskt hängt med sedan det tidiga 80-talet, har det således producerats en rejäl mängd tillbehör till det, medans DL är relativt nykläckt.
Jag har läst böckerna och spelat spelet (Stormbringer alltså), och den största regeltekniska skillnaden mellan den världen och andra spelvärldar är sättet som magi hanteras på. Hur d20-reglerna löser detta vet jag inte, men Stormbringer illustrerar den mycket speciella magin mycket bra.
Så om jag skulle tvingas att rekomendera något av dem skulle jag nog välja Stormbringer. Fast det beror (förutom den tidigare nämda mängd supplement) mest på att jag kan det spelet och vet att det funkar bra, medans DL inte är lika känt för mig. Så det är nog hugget som stucket...
/Anders