Hans E Magnusson said:JAAAAAAAAaaaaaa
jag tror du glömde mitt namn på listan, jag kan inte se detStoruggla;n2269 said:Då har en tabell gjorts (det var inte så svårt alls) och tärningar rullats! De stolta vinnarna är, i den följd de rullades fram:
Grattis till vinnarna! De är nu välkomna att inkomma med adresser dit deras vinster skall skickas, under tiden gör jag ett system för att se vad vinsterna är och slumpar sedan ut dem till vinnarna. Ska bli kul att se vad det blir.
- Robban
- Recca
- Kindtand
- Zoth-Ya
- Magnus Seter
Magnus Seter said:Det är klart du inte fick min adress, jag är ju inte ens med i lotteriet!
Storuggla said:Fan vad bra, jag lottade fram Dante men skrev Magnus Seter! Nåja, Dante ska inte ha något ändå då.
kloptok said:Bam! Så vinner man ett lotteri gott folk! Jag vill tacka min familj och Torkel Gregow.
Dante said:Men vafan!
Hade jag vetat att jag vunnit hade du såklart fått min adress.
Fusk!
Du borde sätta en snävare deadline så vi andra kan sitta och hoppas på att ingen av dessa forumiter följer tråden aktivt. Alternativt får vi andra deltagare spamma tråden så att informationen försvinner i snömos.Dessa forumiter har nu till klockan 07:00 torsdagen den 27e februari forumstid att inkomma med en adress dit vinsten skall skickas, annars dras det nya igen.
Dante said:Det nya forumet gör så att du kan prenumerera på diskussioner du vill bevaka.
...spänningen är olidlig! Dras det nya igen? Har Kånkel vinstläge?Storuggla said:annars dras det nya igen.
Hans E Magnusson said:Nix, jag kommer att få alla vinsterna.
Dante said:Och min adress borde du också ha kunnat hitta på interwebsen. Eller?
Storuggla said:Det kunde jag. Var osäker på postnumret bara.