Re: Noob
Jodå, den är ett hot för många...
spöade salamanders med den, det var ju kul...
Berzerkers är lite hårda dock, eftersom jag inte har något direkt närstrid. Lorden kan ju inte spöa alla själv, power weapon och 3 attacker till trots
Ska försöka komma upp i 2000 pt så snart som möjligt, men jag vill ju helst få mina saker målade först tänkte jag...
sen så är jag inte helt säketr på åt vilket håll jag vill utveckla min styrka ännu. Nått närstrid behövs ju, men om det blir wraiths, pariahs eller flayed ones är svärt att säga. Vill testa lite fler matcher mot annat än chaos och SM först tror jag...
lutar annars åt wraiths, det är härligt med lite mer initiativ som omväxling.
7000-8000 låter väldigt mycket ja. Måste kostat en hel del också kan jag tänka mig. Lite mer än jag skulle vara villig att spendera skulle jag tro, men så har jag ju inte hållt på så länge, så det har inte hunnit plocka på så mycket ännu
Blood bowl verkar ju ganska roligt, men jag tycker att den där äventyrsbiten i Mordheim, eller för den delen inquisitor, verkar rätt rolig. Att bli bättre efter strider osv... det är i min smak faktiskt, även om det nu skulle kunna innebära att man är lite i underläga till att börja med. Har inte kollat så mycket på modellerna så där kan jag inte uttala mig direkt.
Men ett val mellan Blood bowl och Mordheim lutar nog för mig åt Mordheim.