Mogger
Hipsteranka
Då chansar jag på...Det är typ exakt vad du borde förvänta dig om jag skrev en dungeon, men just det hade nog passat mindre bra i DoD.
SPANSKA INKVISATIONEN!
Då chansar jag på...Det är typ exakt vad du borde förvänta dig om jag skrev en dungeon, men just det hade nog passat mindre bra i DoD.
Jag förväntar mig apor!Det är typ exakt vad du borde förvänta dig om jag skrev en dungeon, men just det hade nog passat mindre bra i DoD.
Skulle inte Natt och Dag skriva nått? Har vi sett det än? Annars ser jag gärna det.Strax är alla töjmålen (?) nådda, vad hoppas ni på kommer härnäst? Själv hoppas jag på en uppdaterad Djupets fasor, vi lyckades aldrig ta oss där ifrån levande. Vill få ett nytt försök
I ett avsnitt av P3 spel snackar han lite om hans äventyr han ska skriva., blev inte superpepp faktiskt.Skulle inte Natt och Dag skriva nått? Har vi sett det än? Annars ser jag gärna det.
Han borde nog skriva till Askhem....I ett avsnitt av P3 spel snackar han lite om hans äventyr han ska skriva., blev inte superpepp faktiskt.
För att...?I ett avsnitt av P3 spel snackar han lite om hans äventyr han ska skriva., blev inte superpepp faktiskt.
Hittade avsnittet!I ett avsnitt av P3 spel snackar han lite om hans äventyr han ska skriva., blev inte superpepp faktiskt.
Eller järnflisspån som man gnuggar in i hans skalp.Man kanske måste ha en antimagimedsljong…
Det märks att du är SL du har så göttiga idéer. Groundhog day-äventyr kan bli bra tröttsamt om det är en lång radda grejer man måste göra för att lösa förbannelsen. Kan passa för gymnastister eller pensionärsrollspelare med tid. I gymnasiet var våra spelmöten 6-8 timmar ibland två ggr i veckan(så sjukt fattar inte att man pallade) nu mer är jag glad för våra 12 spelmöten om året. Och då får inte äventyren vara för svåra och de ska gärna ha en personlig vinkel för Måns annars zoomar han ut och vill surfa istället. I tjurmannen gjorde jag Måns karakaktärs bror till skurk och kultist. Funkade bra.Eller järnflisspån som man gnuggar in i hans skalp.
Det bästa med Telach i Svart Duell. Zappa fram svärdet o lös problemet med inkräktarna..Eller bara gå in och kniva magikern. De är jättedåliga på att slåss det är sen gammalt. Man kanske måste ha en antimagimedsljong…
Äh. Snubben återupplever samma dag hela tiden.Eller järnflisspån som man gnuggar in i hans skalp.
Det där var en pytteliten felstavning ifrån att bli riktigt roligt.Vilka mått skulle det vara på Egerkrans duck pic som tidiga backare får med - nån som minns?