Ett rollformulärsblock ger en helt annan känsla än ett aldrig så vackert rollformulär utskrivet med en vanlig skrivare.
Jo, fast då hade man i princip kunna lägga hela produkten som SG, typ "Når vi målet blir det en PDF, vid 100 tkr blir det en tryckt bok i svartvitt, vid 150 tkr blir det i färg, vid 200 tkr kommer det i en box, osv, osv".Alltså med risk att låta som en cyniker...
Alla stretchgoals än så länge var ju på en nivå där de garanterat skulle låsas upp.
Så att säga "tärningar borde alltid varit med". Jo självklart, därför de låg nivån de gjorde.
De riktiga stretchgoalsen har vi inte sett än.
Trolletinn skulle kunna vara kusin till Vinterskogens hemlighet och Trollkvinnans gåta när det gäller känsla och stämning. Sen har jag inspirerats av Skelettbyns hemlighet och Prins hatt under jorden.Hade vart kul med en mening till om streach goal äventyren "a STYLE adventure by Gabbi/Säter/Moa" är såklart något man vill ha, men någon mening om vad det faktiskt är hade inte skadat!
Precis min känsla också!Alla stretchgoals än så länge var ju på en nivå där de garanterat skulle låsas upp.
Så att säga "tärningar borde alltid varit med". Jo självklart, därför de låg nivån de gjorde.
Det här har ju gjorts förut (inte alla av fria ligan), inklusive saker som mjukpärm och hårdpärm (Förlåt Dante!). Men det brukar kritiseras eftersom det betyder att den produkt som utannonserats från början kan bli radikalt annorlunda från den produkt som sen levereras. Vilket inte alltid uppskattats.Jo, fast då hade man i princip kunna lägga hela produkten som SG, typ "Når vi målet blir det en PDF, vid 100 tkr blir det en tryckt bok i svartvitt, vid 150 tkr blir det i färg, vid 200 tkr kommer det i en box, osv, osv".
Det varierar. I det här fallet är det väl inte helt osannolikt att det kommer ännu fler stretch-goals, eftersom det gått mindre än ett dygn sedan starten.Nu är alla SGs som angavs från början upplåsta.
Jag har dålig koll på Kickstarters. Det här är den första jag backar. Brukar det tillkomma fler vartefter man slår i taket eller är detta det vi kommer att få?
Bevare mig väl! Nu fick jag en släng av PTSD.Jag saknar en remake of datorspelet Drakar och Demoner: Själarnas brunn bland stretchmålen.
Templet Purpurbrand är ett urgammalt demontempel som kanske inte är så tomt som de flesta tror. Något har vaknat där på sistone och dragit till sig uppmärksamhet, inte bara från äventyrarna.Hade vart kul med en mening till om streach goal äventyren "a STYLE adventure by Gabbi/Säter/Moa" är såklart något man vill ha, men någon mening om vad det faktiskt är hade inte skadat!
Hoppas innerligt att de hottat upp Dimön en anings. För, oss emellan, det var inte särskilt bra.Nu kom stöd både för Foundry och Roll20. Utmärkt! Plus Dimön 2.0 <3
Vad säger du?!? Finns det demoner i demontemplet!?!? Jag stannar i Kandra!Templet Purpurbrand är ett urgammalt demontempel som kanske inte är så tomt som de flesta tror. Något har vaknat där på sistone och dragit till sig uppmärksamhet, inte bara från äventyrarna.
Det sade han aldrig. Det kan lika gärna vara drakar.Vad säger du?!? Finns det demoner i demontemplet!?!?