Nekromanti stridskonst...

Krille

Super Moderator
Re: Snack!

"Nu är det så att en vapenmästare ska kunna alla olika vapen."

Says who? Inte jag i alla fall - Musahi koncentrerade sig helt på svärdets konst, och han är väl arketypen för alla svärdsmästare. Han kunde hantera andra vapen också, men "hantera" är inte samma sak som "vara mästare på".

- Krille

"Shout with glee and jump with joy;
I was here before Kilroy"

Krille

Super Moderator
Bruce Lee är en fjant! 8) [NT]

'Nuff said!

- Krille

Krille

Super Moderator
Ja e skeptisk...

"Jag har aldrig velat ändra på dig."

Med tanke på dina tidigare uttalanden om alver, dvärgar etc och vad du vill att jag ska göra med dem... ja e skeptisk!

- Krille

Re: Ja e skeptisk...

Jag har försökt ändra på alla andra förutom dig eftersom du är lika envis som dina dvärgar./images/icons/wink.gif

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Nightowl

Champion
Re: Ett enkelt konstaterande... (OT)

"Som om någon egentligen skulle bry sig om forumet med minst inlägg på hela forumet, 855 just nu, vilket är mindre än
kontaktannonsforumet och vad Silversurfan har själv..."
Förutom jag, då? :)
Alltså - allvarligt - du trodde väl inte jag SKRÖT? Jag är pinsamt medveten om att vi Gondica-spelare är i minoritet, jotack, så det är inte mycket att skryta med. Men om man någon gång varit därinne är det ungefär som att... tja, säg att någon skulle rekommenderat Krille att spela Eon "för det har bra moduler om alver och dvärgar". Erkänn att det varit LITE kul i alla fall!? Men det var ju snällt av Silversurfan att komma med tips, förstås. :-D

Nightowl, skulle inte hänga på rollspel.nu om inte Gondica-forumet vore, och som aldrig spelar eller spelleder Eon eller DoD6 (och inte tänker inom överskådlig framtid - mina Eon-grejer har jag tom gett bort) men som ändå tittar in här titt som tätt - heck, jag är på ALLA forum utom möjligtvis Gemini.

We're damned if we do.
We're damned if we don't.
So let's DO it, dammit!

Re: Ett enkelt konstaterande... (OT)

Tyvärr har jag inte (som frixeray säger) någonsin varit på gondicaforumet. Vad har du emot gemeni? Jag ser hela spelet som en väldigt bra kampanj man kan spela en gång. Får ta och spela den nån gång. Greger blir SL och varje gång jag inte är SL så är jag glad. Oftast.

"I begynnelsen skapade människan Gud"