Nekromanti Stridsregler

Ram

Skev
Mmmm. Nej, det är inte rätt för detta. Tackar för utvecklingen dock.

Ram

Skev
Det låter riktigt intressant! Är inte alls förtjust i det scriptade (för detta spel), men om allt annat passar så bra som det verkar vid första ögonkasten så kan det vara så illa att jag helt enkelt får ändra mig... :gremsmile:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Starchallenge LE har det du efterlyser. Dessvärre tar det nog tid innan det släpps för jag har typ nolltid med speltest men reglerna är klara sen några år tillbaka. Har en del funderingar på hur detta moment ska speedas upp dock.

I Starchallenge LE så har du möjlighet att utnyttja "bossstridssystemet" (det finns ett snabbsystem också som känns mer dataspelsbetonat som används i "nu kommer några vakter igen" strider och är jefligt kul och mycket mycket snabbt). Det förstnämnda går ut på att just utnyttja omgivningen. Sen handlar det inte bara om att ge si och så mycket skada utan du kan även styra konsekvensen av ditt handlande på ett unikt sätt. Och allt utan mängder med modifikationer för ditten och datten. Så du får väl ta till dig det om du vill då det kommer men speltestarna är än så länge mycket nöjda.