Jag tycker att det skall finnas med minst en av redaktionen i medlemsstyrelsen, dock skall det ej vara i majoritet (enligt mitt tycke), d.v.s. 1-3 styrelsemedlemmar skall även vara med i redaktionen för www.rollspel.nu, en passande siffra är då 2.
Jag skulle vilja passa på att nominera Yassilus, samt påpeka att jag inte har tid att ställa upp som ordförande eller kassör. Annars är det okej, dock.
Vilka skulle dessa tänkas vara och skulle de vara aktuella för samtliga poster? Vilka ur redaktionen känner att de har tid och energi nog för att engagera sig ännu mer i wrnu? Bör det skrivas in i stadgarna att en viss mängd platser ska tillfalla redaktionsmedlemmar?
Du verkar vara en lämplig kandidat, inte minst med tanke på att du faktiskt är PR- och forumsträffsansvarig redan. Dessutom har du visat ett visst intresse av våra diskussioner här på föreningsforumet.
Ledsen... ta bort mig ur den listan. Jag begriper ingenting om vad styrelsen ska göra och vad det nu än kan gälla så är jag säker på att jag saknar både talang och tid för att klara av den uppgiften.
Men jag kan heja på från sidlinjen om det går bra.
Jag är nominerad och med all min samlade vishet så är jag väldigt bestämd på punkten att jag inte vill sitta i någonting som liknar en styrelse för WRNU.
Men lycka till de som kommer bli styrelseledamoter i en eventuell föreningsstyrelse.
Jag tycker det bör skrivas in i stadgarna det jag sade, att minst en person, högst tre personer i styrelsen skall vara från redaktionen på www.rollspel.nu.
Vad gäller mig själv så vill jag just nu satsa mer som redaktör än vara styrelseledamot för föreningen.
Hur går det med nomineringarna & själva wrnu-förenngen ?
Käns som det är lite stiljte just nu, eller har jag fel ?
Den listan av nominerade som fins här nedan verkar helt ok & man får ju tacka att man iaf blev nominerad...
Angående antalet i styrelesen så är väll ett udda antal ganska bra, utifall det skulle behövas röstas & sådan.
Tack, men nej tack, i dagsläget har jag ingen lust, ingen tid och ingen ork (i den ordningen) att vara med i en styrelse, men jag hoppas det kan fungera ändå.
Tja, med den här takten när det gäller framsteg på föreningsfronten hinner du säkert ändra dig tre-fyra gånger innan vi kommer så långt som till att rösta fram en styrelse.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.