Behåll kvitton, de ska du bli ersatt för.
Tja, 6 kronor för ett frimärke kan jag väl stå ut med.
Är det så att de vill ha en kopia (våra stadgar står med som bilaga), så kan jag stå för underskrift nummer 2.
Det enda som behövs skickas med är våra stadgar, men det kan jag ju kopiera här ifrån och skriva ut bara.
Förövrigt undrar jag över:<ul style="list-style-type: disc">[*]Vad är föreningens fullständiga namn: "Föreningen WRNU" eller bara "WRNU". Om första alternativet gäller vill vi då ha bara "WRNU" som förkortning i ansökan? Man kan nämligen skriva i namn, förkortning och vad man helst kallas för.[*]Sedan behöver jag För- och efternamn, Personnummer, Adress, Styrelsepost, Postnr., Telefonnummer och E-post på tre styrlsemedlemmar.[*]Därefter samma uppgifter på en av revisorerna.[*]Och sedan samma uppgifter på två vanliga medlemmar.[*]Detsamma för föreningens kontaktperson. Detta är den person som Sverok vänder sig till. Det kan handla om att anmälan behöver kompletteras eller att vi vill påminna
er om att begära bidrag. Det är också till kontaktpersonen vi skickar antagningsbevis och inloggningsuppgifter till vårt webbaserade
system. Det är därför viktigt att adress och telefonnummer stämmer och att e-posten kollas regelbundet.
Obs: Som kontaktperson medger du att ditt namn, adress, e-post och telefonnummer får lämnas ut till de som vill komma i kontakt med föreningen och till kontrollmyndigheter.[*]... Föreningens hemsida - kommer vi skaffa någon egen delsida eller kör vi kort och gott
http://rollspel.nu?[/list]
Ja, för tillfället är det just sådant som jag vill vara 200% på. Resten hittar jag väl i protokollet.