Nekromanti suck, ingen codex idag heller

darkmoor

Veteran
Och så var det fredag och fortarande ingen codex att få tag på i Umeå. Verkligen roligt.

[color:blue]Darkmoor</font color=blue> som inte kan uttrycka sig ordentligt(missförstå mig rätt!)

darkmoor

Veteran
Tja, jag har kollat Collectors Point, de har den, men hade inte fått in den ännu. De hade den inte på Pressbyrån, ej heller på Press Stop. Vet inte om de ska ha den men ändå.

[color:blue]Darkmoor</font color=blue> som inte kan uttrycka sig ordentligt(missförstå mig rätt!)

Bjorn

Hero
Re: om det gör dig gladare

så finns den inte att få tag i i stockholm heller ännu... Inte på de ställen jag har kollat iaf. Men har jag tur kanske den finns idag?

/Bjorn

darkmoor

Veteran
Re: om det gör dig gladare

Inte?? Jag var nästan säker på att hela Sverige utom Umeå hade fått den vid det här laget. Men tydligen så är det ju en hel del folk som fått den redan, eller är det bara prenumenanter?

darkmoor

Veteran
Re: Codex idag!!

Har nu fått tag i min codex. Ska premunerera. =). Gissa för övrigt vad Collectors Point fick in 30 minuter efter att jag hade gått i fredags...