När jag var i metropolen Göteborg så besökta jag tradition. Tänkte att jag eventuellt skulle inföskaffa mig ett nytt spel. Kom in i butiken och gick med stora förväntningar till rollspelshyllan. Och vad får jag då se. Jo alla rollspelsböcker är inplastade. Det finns inte ens ett blädderexemplar. Kikade lite på baksidorna av vissa, Suckade och lämnade butiken. Jag vill ju kunna titta i spelen så att jag vet om de verkar intressanta.
Och visst förstår jag att man inte vill ha alla böcker oinplastade men ett ex kunde de väl bistå med. Och man kan säkert gå fram till disken med en modul och be dem sprätta plasten så att man får titta i den. Men om man inte tycker att den är bra skall man då bara gå och hämta nästa.
Näää jag vill ha butiker där man får titta i spelen. Som spelkällaren i Luleå.
Never judge a game by it's cover
Vi sjunger våra sånger som en hyllning till dom odödliga själarna
Och visst förstår jag att man inte vill ha alla böcker oinplastade men ett ex kunde de väl bistå med. Och man kan säkert gå fram till disken med en modul och be dem sprätta plasten så att man får titta i den. Men om man inte tycker att den är bra skall man då bara gå och hämta nästa.
Näää jag vill ha butiker där man får titta i spelen. Som spelkällaren i Luleå.
Never judge a game by it's cover
Vi sjunger våra sånger som en hyllning till dom odödliga själarna