Nekromanti Super mäktig?

På menyn idag: "Grillad dvärg"

ja men va fan ska man hitta ett sånt tillhål?
Tvinga/rekomendera din spelledare att köpa drakboken så har han inte mindre än 30 stycken drakar att välja bland. Om du likt typ 90% av alla andra eonspelare spelar i Asharien/Soldarn eller Consaber så skulle jag rekomendera dig att antingen vandra upp i Khazimbergen någonstans mellan Khazim-Renk-Ghor och Kiaz där draken Rekhem huserar eller bege dig in i Drakskogarna i Tokon där du hittar flertalet av hans eldsprutande kusiner - om du nu önskar bli grillad det vill säga... :gremcrazy:

Tesfforp

Warrior
Det är inte särskilt kul med överdrivna gubbar. När jag och min spelgrupp ville ha bra gubbar körde vi med att man fick ett attributpoäng och 5-10 valfria enheter plus förbättringsslag. Det blev jävligt tråkigt när alla attributen och färdigheter var typ på 15 minst

Hacka drakar? I don´t think so!

egentligen e han så stark och har så bra skydd att han skulle typ kunna döda 3drakar. han e så äkligt bra =(.
Eh....HUR bra sa du? Och hur kassa tror du egentligen att drakarna är? Skulle vara intressant och veta vilka värden och vilket superpansar du har om du ärligt talat tror dig kunna döda 3 drakar eller ens 1 för den delen...
Efter att ha satt ihopp statsen på drakarna så kan jag garantera dig att såvidare du inte fuskat järnet så har du i princip ingen chans ensam mot exempelvis en mortuachdrake (som är den enda som skulle ge dig en ärlig chans rent fysiskt sett - Lumian skulle garanterat använda sin magi som hade slått ut dig innan du ens hade hunnit se den).
Så ge mig lite av din karaktärs värden så skall jag med stort nöje tala om varför din chans är så astronomiskt liten! :gremelak:

Ljusetsriddare - som tror att det är någon som i ren okunskap undervärderar drakarnas tuffhet ordentligt och som ser det som sin skyldighet att ställa saker o ting till rätta...