Konrad Konvalj
Myrmidon
Hejja, hejja! Fan så glad jag blir.Basse said:Fuck värdighet och självkänsla, en boyscout är på väg in i liret. Vita valars hela existensberättigande bygger på att också idioter ska ha nåt att jaga.
Hejja, hejja! Fan så glad jag blir.Basse said:Fuck värdighet och självkänsla, en boyscout är på väg in i liret. Vita valars hela existensberättigande bygger på att också idioter ska ha nåt att jaga.
Ey! Du brukar göra feta spel Mukwa (precis som Basse säger). Kan du inte opta din design på det deltagarantal som det blir kan det vara bättre att skjuta på det. Det kommer ju gå att köra 16spelar-spel någon annan gång.Mukwa said:Jag kan, mest för att få det att bli av, sänka antalet spelare till 12, men jag hoppas slippa det. Så, tjata på folk så att spelet blir av nu!
Jag är på.Brynolf said:Hurra för Basse! Var har vi nu Korpa, Xyas, Anth, OBD och alla andra räddare i nöden?
Om planerna går i lås kommer jag inte ens vara i Sverige i december, men är ni snälla kan jag gatekrascha varulvsspelet med lite bilder på kokosnötsdrinkarBrynolf said:Hurra för Basse! Var har vi nu Korpa, Xyas, Anth, OBD och alla andra räddare i nöden?
Med Xyas fattas det bara en!xyas said:Jag är på.
RasmusL said:Trist.
Ge mig nio spelare så drar jag igång ett fett spel om en vecka, garanterat slut innan jul.Trasapa said:Mama mia! Nooooo!
Hit me!Vimes said:Ge mig nio spelare så drar jag igång ett fett spel om en vecka, garanterat slut innan jul.
(Om inte någon annan vill arra. Recca har förtur (se annan tråd)).
Inte intresserad.Vimes said:RasmusL said:Trist.Ge mig nio spelare så drar jag igång ett fett spel om en vecka, garanterat slut innan jul.Trasapa said:Mama mia! Nooooo!
Ge mig en kanyl med bruuuunsååås!Trasapa said:Hit me!Vimes said:Ge mig nio spelare så drar jag igång ett fett spel om en vecka, garanterat slut innan jul.
Jag behöver en sil.