Arvid A Cederholm ÄR...
<font size="3">
Psykodynamikern</font size>
Psykologistuderande Arvid Cederholm brukade roa sig själv och irritera sina vänner med en Freudfingerdocka. Vad han inte visste var att Freuds ande fortfarande vandrade över vår jord, osalig och maktlös över hur hans teorier i allt högre grad förkastades av en fantasilös modern psykologikår. Hängivenheten i Arvid Cederholms fingerdocksteater lockade till sig Freuds ande, som beslöt sig för att besätta dockan och kanalisera sina krafter i den häpna Arvid - Nu bevisar han psykodynamikens överlägsenhet varje dag genom att bekämpa de missanpassade och de obalanserade med Superior Deutsche Metode och sin sidekick:
Freuddoll!
Psykodynamikerns krafter är:
1. Egokontroll - Psykodynamikern kan använda sina dynamiska förmågor för att stärka, hämma eller släppa ut längtan, emotioner och andra delar av Detet och Superjaget. Resultaten på behandlingen är dock osäker, eftersom Detet är, hävdar Freuddoll, universums starkaste kraft och Superjaget därav måste vara den näst starkaste. Offret kan reagera trotsigt, överentusiastiskt, isolerande, våldsamt, hedonistiskt eller hur som helst på behandlingen.
2. Ofalsiferbar Attack - Psykodynamikern levererar ofalsiferbara diagnoser och uttalanden kanaliserade direkt ur Freudanden. Klientens försvarsreaktioner bevisar bara hypotesen! Jag kan se på hur du håller geväret att det är din penis du kompenserar för, ja? Psykodynamikern distraherar klienten med dessa för att följa upp med shockterapi, eller distraherar han klienten med shockterapin för att följa upp med diagnoserna? Svårt att säga.
3. Superempati - Med sin freudianska klarsyn så kan Psykodynamikern i ett kritiskt ögonblick avgöra sin motståndares exakta svaghet, plan eller rent av nästa manöver... Och lägga in den perfekta stöten!
Det är inte över än dock! Jag kom på två koncept, så jag presenterar TVÅ superhjältar!!!
<font size="3">
Pilgrim</font size>
Ingen vill spelleda Dogs in the Vineyard för den unge rollspelaren Arvid Axbrink, och till slut så tröttnade de till och med på att spela det - Arvid Axbrink började desperat en slags frenetisk solokampanj i sin ensamhet. Klimaxet kom klockan fem på morgonen efter en veckas solospelande till 16 Horsepower på repeat. Genom vad han uppfattade som ett gudomligt ingripande nådde den unge Arvid en brinnande klar insikt - Han skulle helt enkelt ta situationen, såväl som lagen i egna händer, och likt en god kristen stiger upp tidigt steg han upp från sin hög av tekoppar och ingefäragodis som en ny man, förstärkt av himmelska krafter - Han steg upp som Pilgrim, svuren att rätta fel och beskydda de rättrådiga närhelst han kunde.
Pilgrims "krafter" är:
1. Stor Hatt, Bra Rock - Sprejad med ett kulavstötande teflonmaterial så håller rocken Pilgrim varm och trygg. I natten döljer dess svarta tyg såväl Pilgrim som hans extrautrustning - Kikare, nattsynsglasögon, rep. Hans hatt skyddar hans riktiga identitet, och fungerar även som fallskärm med ett bländande silverspänne. Tyvärr så sätter Pilgrim
liiiite för mycket tilltro till sina kläders förmåga.
2. Demagogisk Skicklighet - Pilgrim är en mästare på att hålla moraliserande tal för att styra ondgörare bort från deras felande väg, skrämma upp dem från skuggorna eller inspirera andra rättrådiga till stordåd.
3. Stor och Bra Revolver - Den är riktigt Stor och riktigt Bra, men Pilgrim drar sig i det längsta att använda den, han vet att det är en eskalering som aldrig kan ångras. När han brukar den så är det med oväntad precision och effektivitet.