1. Jag har varit med i tre Varulvsspel som spelare på wrnu. Första var Mutant, där jag var bybo, andra var Mutant Chronicles där jag var (misslyckad) Varulv. Dock vann vi, tack vare min smarta medarbetare. Kan ha varit med i något mer, men jag verkar inte hitta det när jag kollar igenom trådarna. Sen har jag ju spellett Varulvsgate.Vimes said:Jag tycker att vi ska diskutera följande saker den här rundan:
1. Min gamla käpphäst varulvspelssCV: har du varit med förut, hur har det gått, tankar kring hur du spelat förut och hur du vill spela nu och så vidare.
2. Vilken information kan vara intressant att outa? Hur ska information outas när den väl gör det? Och så vidare.
Jag har tidigare kört med att inte rösta förrän jag har klara misstankar, vilket jag har ändrat på nu. Första inlägget av mig fanns röst med.
Det som kan vara bra att fundera på är vilka varelser som finns med och vilka krafter som det kan ge. Jag tror inte att det finns bybor bland varulvar (då i serien dom demoner som "verkar" vara på jägarnas sida visar sig inte vara det), men det kan ju finnas en 3:de faktion, som kanske har något att vinna fast vi bybor inte vinner.